אז אחרי ששככה קצת ההמולה מסביב דודג’ דימון מפורסם כעת המחיר הרשמי שלה. 85,000 דולר, זה מה שצריך בשביל לשים את היד על אחת כזאת (בארה”ב) וכמובטח המחיר הזה נמוך, משמעותית, מ-100,000 דולר – בדיוק כמו שהבטיחו בדודג’.
אבל כזכור לכם, דודג’ דימון מגיעה עירומה למדי. לא רק כסאות נוסעים חסרים כאן. בגרסתה הבסיסית מנוע ה-V8 שלה מפיק “רק” 808 כ”ס. לא מספיק בשביל לחשוף את מלוא פוטנציאל הביצועים שלה. בשביל לקבל תאוצה ל-60 מייל בשעה ב-2.3 שניות או לרבע מייל ב-9.65 שניות צריך את חבילת האיבזור המיוחדת שנתפרה במיוחד לדימון.
החבילה האמורה מציעה כלי עבודה, חישוקי דראג קדמיים וגם מערכת ניהול מנוע חדשה שמאפשרת לדימון לגמוע דלק 100 אוקטן ומעלה (בין שאר התופינים) ובאמצעותה מפיק המנוע הזה 840 כ”ס. עם כל הטוב הזה מותקן ומכוון תייצר הדימון 1.8 G בתאוצה – כן והיא תרים את גלגליה הקדמיים באוויר כמובטח.
אז כמה עולה חבילת התוספות האמורה? דולר אחד בלבד. כן. גם מי שיבקש להחזיר את כסא הנוסע מלפנים או את המושב האחורי יתבקש לשלם דולר בודד על כל תוספת כזו.
אבל יש גם תוספות יקרות יותר. חבילת מושבים מרופדי עור ומאווררים עולה כ-1,500 דולר, גג שמש בכ-5,000 דולר ויש גם, בין השאר אפשרויות צביעה שונות שמחירן מגיע עד ל-3,500 דולר. בדודג’ מצפים שרוב המכוניות יוזמנו עם לא מעט תוספות כך שמחירה של מכונית ממוצעת אמור לעלות לאיזור ה-100,000 דולר. לא מעט כסף עבוד דודג’ צ’רלנג’ר.
הייצור אמור להתחיל תוך כמה חודשים כשמכוניות ראשונות עתידות לעלות על הכביש כבר בחורף הקרוב. דודג’ מתכננים לייצר כרגע 3,000 מכוניות לשוק האמריקאי ועוד 300 לשוק הקנדי. בהודעה הרשמית לא נמסר מה מכסת הייצור לשוק הישראלי…