זמן קצר לאחר שבטא הודיעה על תחילת השיווק של אלפ X הדו-שימושי הפונה לחובבי רטרו ורכיבת שטח רגועה, מביאה החברה בשורה לרוכבי השטח היותר אקסטרימים בישראל כשהיא מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2025. בטא מתכוונת לפנות לקהל רחב של ומגוון של רוכבי אנדורו בישראל באמצעות שלוש משפחות דגמים שכל אחת מהן פונה לרוכבים בעלי אופי ורמת רכיבה שונה.
סדרת האקסטריינר תמשיך להיות זו המכוונת לרוכבי אנדורו מתחילים או לא אגרסיביים, דגמי 2025 שבסדרה עבורו שינויי עיצב קלים וזכו לצביעה חדשה. בסדרה זו יגיעו שתי גרסאות נפח עם מנועי שתי פעימות: אקסטריינר 250 שמחירו עומד על 54 אלף שקלים כולל אגרות רישוי ואקסטריינר 300 שמחירו עומד על 57 אלף שקלים כולל אגרות רישוי.
מעליה נמצאת משפחת ה-RR הקרבית בסדרת הביניים שלה המכונה X-Pro. סדרה זו זכתה למספר שינויים משמעותיים לקראת 2025 בהם מזלג קדמי הפוך של זאקס עם פעולת שיכוך נפרדת, בולם אחורי חדש של זאקס, שלדה קשיחה יותר, מושב חדש נמוך ב-20 מ”מ לטובת תנוחת רכיבה משופרת, תושבות כידון חדשות ופלסטיקה חדשה עם הגרפיקה העדכנית של החברה ל-2025.
משפחת ה-X-Pro תגיע ארצה עם מנועי שתי פעימות בארבע גרסאות נפח. גרסת 125 סמ”ק שמחירה 54 אלף שקלים כולל אגרות, גרסת 200 סמ”ק שמחירה 64 אלף שקלים כולל אגרות, גרסת 250 סמ”ק שמחירה 65 אלף שקלים כולל אגרות וגרסת 300 סמ”ק שמחירה כולל אגרות רישוי עומד על 69 אלף שקלים. בנוסף מוצעת גם גרסת ארבע פעימות עם מנוע בנפח 350 סמ”ק שמחירה עומד על 74 אלף שקלים.
לקראת סוף השנה צפויים לנחות בארץ גם דגמי ה-Racing הבכירים בסדרת ה-RR המיועדת לרוכבי אנדורו מקצועיים. דגמים אלו יגיעו עם מפרט מתלים משודרג של קאייבה, צביעת מרוצים, מיגונים ועוד מספר שדרוגים לרכיבת אנדורו קרבית.