אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
דגמי האדוונצ’ר הגדולים של ק.ט.מ הושקו בישראל
ראשי » דו-גלגלי » דגמי האדוונצ’ר הגדולים של ק.ט.מ הושקו בישראל
ק.ט.מ

דגמי האדוונצ’ר הגדולים של ק.ט.מ הושקו בישראל

ק.ט.מ משיקה בישראל את דגמי 890 אדוונצ'ר ו-1290 סופר אדוונצ'ר המעודכנים לשנת 2023. רגע לפני ההתרשמות מהם, הנה הפרטים שאתם צריכים לדעת

אופיר דואק 19/05/2023 צלם: ניר עמוס

ק.ט.מ מחזיקה באחת ממשפחות דגמי האדוונצ’ר הגדולות בעולם האופנועים המתפרשים על פ י כל קשת הנפחים, הגדלים ורמת הקרביות. לקראת שנת 2023 עבורו דגמי האדוונצ’ר הבכירים במשפחה הכתומה, 890 אדוונצ’ר ו-1290 סופר אדוונצ’ר, שורת עדכונים קלה כדי להתמודד עם התחרות העזה שמסביב. בימים אלו הושקו שני הדגמים המחודשים גם בישראל, ורגע לפני שאנחנו מעיקים לכם התרשמות ראשונית מימי הרכיבה על גביהם הנה מה שאתם צריכים לדעת על האחים מעודכנים והרעננים.

ק.ט.מ 890 אדוונצ’ר ואדוונצ’ר R
שנתיים לאחר שהושק בעולם ק.ט.מ 890 אדוונצ’ר כמחליפו המותאם לתקינת יורו 5 של ה-790 אדוונצ’ר (שבינתיים חזר לחיים כדגם בסיס בקטגוריית הביניים), הוא זכה לשורת עדכונים קלילה. המנוע נותר כפי שהוא, כך שעיקר השינויים התמקדו בעיצוב מחודש שמלבד מראה רענן וצביעות חדשות אמור להעניק מיגון רוח משופר ויכולת חביקה טובה מבעבר. ישנו מושב חדש, לוח מחוונים 5 אינטש בעל ממשק חדש ומערכת המתלים כוילה מחדש וכוללת מעתה אפשרויות כיוון מלאות למזלג הקדמי. בתחום האלקטרוניקה ניתן לספר על מודל ABS חדש ושיפר מצב הרכיבה המותאם לשטח.

גם דגם ה-R הקרבי קיבל מספר שינויים בנוסף לאלו שקיבל הדגם הסטנדרטי. בין השינויים נמנים מתלי WP XPLOR PDS בגיול חדש ואפשרות כיוונון מלאה, עיצוב עדכני בהשראת דגם ה-450 ראלי וצמיגי MITAS Enduro + Trial הם מעתה ציוד סטנדרטי.
מחירו של ק.ט.מ 890 אדוונצ’ר עומד על 95 אלף שקלים כאשר עבור דגם ה-R נדרשת תוספת של 10,000 שקלים.


ק.ט.מ 1290 סופר אדוונצ’ר S וסופר אדוונצ’ר R
האח הבכיר במשפחת האדוונצ’רים של ק.ט.מ עובר אבולוציה מדודה כאשר בכל שנה מתווספים לו עוד מספר עדכונים ושיפורים. השנה מלבד צביעות חדשות קיבלו שני הדגמים לוח מחוונים חדש בגודל 7 אינטש בעל ממשק המסוגל להציג את נתוני הניווט ושליטה במערכת המתלים הסמי אקטיבית בדגם ה-S.

מבחינה מכאנית אין שינויים, כשהסופר אדוונצ’ר ממשיך לעשות שימוש במנוע ה-LC8 המפיק 160 כ”ס ו-14 קג”מ. מחירו של דגם ה-S המגיע עם בולמים חצי אקטיביים עומד על 150 אלף שקלים. דגם ה-R המגיע עם מתלי WP XPLOR בעלי מהלך של 220 מ”מ בעלי כוונון ידני וחישוקי שפיצים בקוטר 21 ו-18 אינטש עומד על 160 אלף שקלים.

1290 סופר אדוונצ'ר 1290 סופר אדוונצ'ר R 890 אדוונצ'ר 890 אדוונצ'ר R KTM אדוונצ'ר ק.ט.מ
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
BYD רוצה להעיר מחדש ולחשמל את קטגוריית המיני עם דולפין סרף

BYD רוצה להעיר מחדש ולחשמל את קטגוריית המיני עם דולפין סרף

לנד רובר דיפנדר 110 S200 (מבחן דרכים): בחזרה למקורות

לנד רובר דיפנדר 110 S200 (מבחן דרכים): בחזרה למקורות

עולה כיתה: החל שיווק יונדאי טוסון ההיברידי בישראל

עולה כיתה: החל שיווק יונדאי טוסון ההיברידי בישראל

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב הרביעי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב הרביעי

ואתם חשבתם שטראמפ נגדנו

ואתם חשבתם שטראמפ נגדנו

בחזרה לסוואנה: רנו 4 החשמלית יורדת לשטח

בחזרה לסוואנה: רנו 4 החשמלית יורדת לשטח

עומס חום: מה לעשות עם רכב חשמלי בשרב הכבד

עומס חום: מה לעשות עם רכב חשמלי בשרב הכבד

הונדה CB1000 הורנט (מבחן דרכים): סטריטפייטר נקודה

הונדה CB1000 הורנט (מבחן דרכים): סטריטפייטר נקודה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד