חברת דלק מוטורס מתחילה לשווק בימים אלו בישראל גרסת הנעה חדשה ומוזלת של ב.מ.וו iX1. ב.מ.וו iX1 הוא הגרסה המחושמלת של ב.מ.וו X1 החדש אשר הגיע לישראל בשנה שעברה. עד כה שווק בישראל iX1 בישראל בגרסת xDrive30 בעלת צמד מנועים בהספק משולב של 313 כ”ס והנעה כפולה, עם תג מחיר התחלתי של 374 אלף שקלים.
הגרסה החדשה המצטרפת להיצע המקומי כעת מכונה eDrive20 והיא מסתפקת במנוע חשמלי יחיד מלפנים והנעה קדמית. למנוע הספק של 204 כ”ס ו-25.5 קג”מ המאפשרים להאיץ ל-100 קמ”ש ב-8.6 שניות לעומת 5.6 שניות בגרסת ההנעה הכפולה, כאשר המהירות המרבית מוגבלת ל-170 קמ”ש (במקום 180 קמ”ש). קיבולת הסוללה נותרה זהה והיא עומדת על 64.7 קוט”ש האמורים לספק טווח נסיעה ממוצע של 454 ק”מ (לעומת 425 ק”מ בגרסה החזקה).
חיצונית ההבדלים בין שתי הגרסאות שוליים, כאשר השוני העיקרי הוא בחישוקים בקוטר 18 אינץ’ לעומת 19 אינץ’ בגרסת ההנעה הכפולה. תא הנוסעים שומר על אותה תצורה פנימית המשלבת מסך 10.25 כלוח מחוונים ומסך 10.7 אינץ’ לתפעול מערכת המולטימדיה. ב.מ.וו iX1 בגרסץ ההנעה הקדמית החדשה ישווק בשתי רמות גימור דומות לאלו של הגרסה הבכירה. רמת הגימור הסטנדרטית מכונה XLine ומחירה עומד על 345 אלף שקלים, שהם כ-30 אלף שקלים פחות מגרסת ההנעה הכפולה ברמת גימור זהה. לצידה תוצע גם רמת גימור M Sport הכוללת חבילת עיצוב ספורטיבי חיצוני ופנימי כשמחירה עומד על 375 אלף שקלים.