אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ג’נסיס X גראן ברלינטה: לא לייצור, כן לפלייסטיישן
ראשי » חדשות » ג’נסיס X גראן ברלינטה: לא לייצור, כן לפלייסטיישן
ג'נסיס X גראן ברלינטה

ג’נסיס X גראן ברלינטה: לא לייצור, כן לפלייסטיישן

ג'נסיס חושפת דגם תצוגה מרהיב נוסף בסדרת ה-X שלא צפי להגיע לייצור אבל כן תוכלו "לנהוג" בו במשחק גראן טוריסימו 7

אופיר דואק 03/12/2023 צלם: יצרן

תהליך הטיפוס לצמרת של ג’נסיס כמותג יוקרה מלווה בשנים האחרונות בסדרה של דגמי קונספט מרהיבים הממותגת באות X. עד כה הציגה ג’נסיס שלוש דגמים בסדרה, בהם דגמי קופה וקונברטיבל מרהיבים ביופיים שמרמזים על הכיוון העיצובי העתידי של המותג, ומגובים הצהרה ערטילאית יש סיכוי שגם יגיעו לייצור סדרתי.

בימים אלו מוצג דגם נוסף בסדרה באירוע הגמר של אליפות העולם במשחק המרוצים הפופולארי גראן טוריסימו הנערך בברצלונה. הקונספט החדש נושא את השם הארוך X גראן ברלינטה ויז’ן גראן טוריסימו, והוא בא להציג את הפרשנות של ג’נסיס למכונית ספורט שמתאימה להתחרות בקטגוריות ה-GT השונות מול אסטון מרטין ופרארי.

לפחות מבחינת מראה לברלינטה יש את זה בהחלט, עם קווי גוף מפוסלים, חרטום אורך, חופת תא נהג בצורת בועה הנמתחת לאחור, היעדר שמשה אחורית ולבסוף ספויילר אחורי המשתלב במסגרת זנב אובלית רוחבית. כדי ליצור קשר ברור לדגמים הקיימים של ג’נסיס, ישנה מלפנים פרשנות נוספת לשבכת המגן האופיינית התחומה בשני פסי LED הממשיכים במקביל לאורך גוף המכונית. הצבע הכתום הזועק ממשיך את הצבע הכתום של GV80 קופה בגרסת הקונספט, מה שמרמז שאולי זה יהיה הצבע המזוהה עם דגמי הביצועים העתידיים שמבטיחים במותג.


שלא כמו לא מעט מכוניות קונספט, ג’נסיס טוענת שהברלינטה יכולה גם לנסוע, ומהר. היא מצוידת ביחידת הנעה היברידית המשלבת מנוע V6 הנעזר בטכנולוגיה של מגדש על חשמלי שהוצגה לאחרונה ב-GV80 קופה והמספק 870 כ”ס המתקבלים ב-10,000 סל”ד סרטוספריים יחד עם 109 קג”מ. אל אלו מצטרף מנוע חשמלי המספק 201 כ”ס ויוצר הספק משולב של 1071 כ”ס ויותר מ-136 קג”מ.

אלא שבסופו של דבר X גראן ברלינטה שלא כמו אחיותיה לסדרת דגמי הקונספט לא צפויה להגיע לייצור סדרתי. עם זאת, ניתן יהיה לנהוג עליה במשחק גראן טוריסימו 7 בעדכון שישוחרר למשחק בחודש ינואר. אגב, זו לא הפעם הראשונה שהקוראנים בוחרים להחיות כך דגמי קונספט. יונדאי עשתה אותו הדבר עם מכונית התצוגה N 2025 ויז’ן גראן טוריסימו שגם היא מוצעת במשחק המחשב ונוצרה כדי לקדם ולבנות את התדמית של חטיבת הספורט של יונדאי. זה בטח הרבה יותר פשוט וזול מאשר לנסות לייצר את המכונית.

ג'נסיס ג'נסיס X ג'נסיס X גראן ברלינטה גראן טורוסימו גראן טוריסימו ויז'ן דגם תצוגה
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

האם אאודי בדרך למכור את סדנת איטלדיזיין?

האם אאודי בדרך למכור את סדנת איטלדיזיין?

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד