די בצמוד להצגתו של פורד ריינג’ חדש, הציגה פורד עבורו גם גרסת ראפטור קרבית לשטח כחלק ממשפחת הטורפים הקרבית הכוללת גם את ברונקו ראפטור ו-F150 ראפטור. פורד ריינג’ר ראפטור, שגם הגיע לישראל לאחרונה, נועד לספק אלטרנטיבה קרבית בשוק הטנדרים הקומפקטיים (הכל יחסי כמובן) אבל יש אנשים שחושבים שהוא לא קרביי מספיק, למשל המופרעים בסדנת הנסי הטקסנית. מצד שני, בהנסי משפרים כל דבר אפשרי, בפרט אם מדובר בטנדרים.
פורד ריינג’ר ראפטור הגיע לסדנת הנסי וקיבל קודם כל טיפול ביחידת ההנעה הצנועה, V6 כפול מגדשים בנפח 3.0 ליטר, שיוצא מהמפעל במהדורתו האמריקאית עם 405 כ”ס ו-59.5 קג”מ לא מרשימים במיוחד. הטיפול של הנסי למנוע כולל מערכת ניהול מנוע משופרת, מערכת יניקה חדשה להזרמת אוויר גדולה יותר למגדשי הטורבו מצנן ביניים חדש ומוגדל. התוצאה היא הספק של 500 כ”ס המעניק לריינג’ר את שמו החדש “ולוסיראפטור 500”, כאשר נתון המומנט זינק ל-76 קג”מ מרשימים הרבה יותר. מערכת פליטה חדשה אחראית גם על סאונד בשרני יותר שמודיע שיש טורף בסביבה.
אל שיפור המנוע מצטרפים גם שדרוגים למכלולים ההיקפיים. הולוסיראפטור קיבל בולמי FOX 2.5 אינטש שעם שסתומים בעלי זרימה חופשית המיועדים לעמוד בעומס גבוה, אל אלו מצטרפים צמיגי שטח קרביים במיוחד בקוטר 35 אינטש, לעומד 33 אינטש בדגם הסטנדרטי, מה שמשפר את זוויות המרכב ומרווח הגחון. הצמיגים מורכבים על חישוקי 18 אינטש חדשים וייחודיים לדגם.
התוספות הקוסמטיות כוללות גם פגושי ברזל חדשים לשיפור זוויות המרכב והמראה, כאשר הפגוש הקדמי משלב בתוכו ארבעה פנסי LED נוספים לשיפור הראות וצמד טבעות חילוץ מאסיביות. תגים של סדנת הנסי וגימור ייחודי בתא הנוסעים משלימים את החבילה, שעלותה ללקוחות לפני אפשריות התאמה אישית תעמוד על 25 אלף דולר – בתוספת למחירו של הטנדר הסטנדרטי.
הנסי ולוסיראפטור 500 יגיע לייצור ברבעו האחרון של השנה ורק 200 יחידות ממנו ייוצרו בשנת 2024. כמו בכל הנסי, השיפורים מגובים באחריות של הסדנה, במקרה זה ל-3 שנים או 36 אלף מייל. תארזו לנו בבקשה.