לרוב המחשבה על טנדר מקושרת לנו עם ארצות הברית, ארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות והטנדרים המגודלים והבלתי מוגבלים. גם ליפניים כידוע יש נציגות חזקה בשוק הטנדרים המעט יותר צנועים במידותיהם, שבכלל מיוצרים בתאילנד. הסינים פוזלים גם הם לשוק הטנדרים ואחד הנסיונות המעניינים שלהם נראה בתערוכת שנגחאי.
לטנדר שלפניכם קוראים קאנון סייבר פיקאפ (Cannon CyberP!ckup), כן עם הסימן קריאה בשם הלועזי שלו. בכל מקרה, מדובר במפלצת משושת הגלגלים שהיא כרגע בגדר רכב תצוגה שנולד ממיזם של גרייט וול בשיתוף חברת צ׳וואג׳ינג מוטורס. את הבסיס למפלצת מספק הטנדר שנהאי קאנון של חברת גרייט וול, שקיבל סרן נוסף מאחור יחד עם הגבהה מסיבית לכל המרכב היושב על גלגלי 18 אינץ וצמיגי שטח בשרניים בקוטר 33 אינץ.
אם המתכון הזה זה נשמע לכם מוכר אתם לא טועים. היו פה ושם כמה רכבי 6X6 שהגיעו לייצור סדרתי כאשר המפורסם שבהם הוא G קלאס AMG של מרצדס שנמכר גם כיום, זאת לצד אי אילו מפלצות 6X6 של סדנאות מתמחות על בסיס טנדרים אמריקאים. הטנדר הסיני מציע מערכת הנעה מודרנית יותר מזאת של המרצדס.
במקום סתם V8 מוגדש לסייבר פיקאפ יש יחידת הנעה היברידית נטענת המשלבת מנוע בנזין V6 בנפח 3.0 ליטר לצד מנוע חשמלי, שיחד מפיקים 510 כ״ס ו-76.5 קג״מ. בנוסף יש לו טווח כל-חשמלי של 50 ק״מ ולא פחות וחמישה נעילות דיפרנציאל אלקטרוניות וזה כל המידע הטכני שמפרסמת גרייט וול. לגבי המראה, תשפטו אתם מאיזה רכבים אחרים הושאלו סממני העיצוב (לדעתו שילוב של ראם 1500 עם שבכה בסגנון לינקולן) אבל דלת הארגז האחורית שנפתחת לצדדים בחלוקה של 60:40 עוד לא ראינו בטנדר אחר.
על פניו מדובר כאמור בקונספט, אבל כבר ישנת ברשת שמועות שמסתובבים כמה טנדרים כאלו עם כיסוי הסוואה וכמו-כן שכבר הוא קיבל תקינה בסין. בהתחשב בקצב הפיתוח המהיר של הסינים לא נתפלא שבקרוב נראה גרסה סדרתית, אבל לא נראה שבעלי ה-G קלאס 6X6 בדובאי צריכים לחשוש כרגע למעמדם בדיונה.