אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
גם באוטומט: ימאהה MT07 החדש בישראל
ראשי » דו-גלגלי » גם באוטומט: ימאהה MT07 החדש בישראל
יאמהה MT07

גם באוטומט: ימאהה MT07 החדש בישראל

ימאהה מתחילה לשווק בישראל את ה-MT07 החדש, כשמעבר לעיצוב הקרבי יותר ורכיבי שלדה משופרים יציע גם אופציה למערכת העברת ההילוכים האוטומטית החדשה של היצרן

אופיר דואק 01/04/2025 צלם: יצרן

ימאהה ממשיכה בהשקת דגמי 2025 החדשים שלה בישראל, כהמשך לגל החידושים של היצרן הכחול שנחשפו בתערוכת מילאנו האחרונה. אחרי הטימקס 560 מגיע תורו של ה-MT07 החדש לנחות באולמות התצוגה של מטרו מוטור.

ימאהה MT07 הוא אחד הדגמים הפופולאריים של ימאהה, ואחד הפופולאריים בכלל בקטגוריית הנפח בינונית באירופה וגם בישראל. הדור החדש ממשיך את המתכון המוכח של קודמים, עם גרסה עדכנית של מנוע הטווין המקבילי בנפח 690 סמ”ק שהותאם לתקינת יורו 5+ המחמירה, כשלמרות זאת נתון ההספק נותר ללא שינוי ועומד על 74 כ”ס ףכשכמו בעבר תוצע גרסה מוגבלת הספק לבעלי רשיון A1.

החידוש המעניין במיוחד הוא שניתן יהיה לקבל את ימאהה MT07 עם מערכת ה-Y-AMT החדשה של ימאהה המעניקה לרוכב אפשרות החלפת הילוכים אוטומטית מלאה בזכות רכיבים אלקטור מכאנים נשלטי מחשב, לצד אפשרות של תפעול ידני עם החלפת הילוכים באמצעות מתגים על הכידון ללא צורך בשימוש במצמד. מערכת זו מגיעה בשילוב בקרת שיוט, מה שמגדיל את הרמת השימושיות של האופנוע והופך אותו לחצי קטנוע אם תרצו בקלות התפעול – בטח עבור רוכבים מתחילים.


בדור החדש זכה ימאהה MT07 לעיצוב עדכני ורדיקאלי יותר, עם פנס לד מרכזי קטן מממדים וצמד יחידות תאורת יום רוחביות, כונסי אוויר וחיפויי צד חדשים ומיכל הדלק ומפוסל יותר. ישנו גם מסך TFT צבעוני חדש עם קישוריות מלאה, אבל השינויים המהותיים ב-MT07 לשנת 2025 מגיעים מכיוון השלדה. השלדה החדשה קשיחה ב-13% לעומת זו שבדור היוצא, ישנם משולשים חדשים וקלים יותר מאלומיניום וזרוע אחורית חדשה. מערכת המתלים עברה שדרוג משמעותי וכוללת מזלג הפוך חדש בקוטר 41 מ”מ ובולם אחורי חדש עם אפשרויות כיוון חלקיות. מערכת הבלימה כוללת מעתה קאליפר רדיאלי קדמי בעל 4 בוכנות ובתחום האלקטרוניקה מציעה מעתה ה-MT07 שלושה מצבי רכיבה ומערכת בקרת משיכה עם שני מצבי פעולה ואפשרות ניתוק מלא.

מחירו של ימאהה MT07 בישראל נשמר בטווח השפוי של קטגוריית הנפח הבינונית. מחיר הגרסה הרגילה יעמוד במהלך תקופה ההשקה על 59 אלף שקלים, כאשר מחיר הגרסה האוטומטית עומד על 62 אלף שקלים. המחירים של שתי הגרסאות כוללים אגרות רישוי.

ימאהה ימאהה MT07 ימאהה MT07 A1 ימאהה MT07 אוטומטי ימאהה MT07 החדש
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
תערוכת מילאנו: CF מוטו מציגה אדוונצ’ר בגדול

תערוכת מילאנו: CF מוטו מציגה אדוונצ’ר בגדול

תערוכת מילאנו: הונדה WN7 החשמלי יוצא לדרך

תערוכת מילאנו: הונדה WN7 החשמלי יוצא לדרך

לידיעת השליחים: קימקו מובי חדש הוצג במילאנו

לידיעת השליחים: קימקו מובי חדש הוצג במילאנו

איון HT (מבחן דרכים): בליגה של הגדולים

איון HT (מבחן דרכים): בליגה של הגדולים

מילאנו 2025: סוזוקי ממציאה מחדש את ה-SV והופכת אותו לקרוסאובר

מילאנו 2025: סוזוקי ממציאה מחדש את ה-SV והופכת אותו לקרוסאובר

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

פאניגאלה על הכוונת: CF מוטו חושפת אופנוע סופרבייק עם מנוע V4

פאניגאלה על הכוונת: CF מוטו חושפת אופנוע סופרבייק עם מנוע V4

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד