ג’יאניני 350 GP4 אולי נראית כמו אבארט 500 משופרת בכבדות אבל היא משהו הרבה יותר רציני מזה.
ה-350 GP הקודמת זזה מהר קדימה בזכות מנוע משופר מאלפא רומיאו 4C שהותקן מאחור והניע כמובן את הגלגלים האחוריים.
אם זה לא מספיק לכם ואתם רוצים יותר אחיזה, עכשיו אתם יכולים להזמין את ה-GP4. עדיין עם 350 כ”ס וכנראה עם אותו מנוע (אין כרגע פרטים מדויקים) המכונית החדשה מציעה תצורה שונה של מנוע קדמי והנעה לארבעת הגלגלים.
כדאי אולי לציין כאן שהחברה משתמשת ברכיבים משובחים ולא מהססת לשנות משמעותית את המבנה של ה-500. ב-GP הותקנו מתלים אופקיים של אוהלינס לדוגמה…

המחיר של גרסת ההנעה הכפולה לא צפוי להיות זול במיוחד. בייחוד כשזוכרים שמחירה של ה-GP הקודמת התחיל בכ-175,000 דולר. אנחנו? היינו מעדיפים בלי ספק את ה-GP בעלת המנוע האחורי וההנעה האחורית. המתכון הזה נאמן יותר ל-500 המקורית ועם נתונים כאלה, על הממדים הקטנטנים של ה-500, זה נראה לנו מתכון לכיף משמעותי על גבול סופני. כמו שצריך.
