אופנועי אדוונצ’ר ראלי קרביים הפכו לאחת מתת הנישות החמות בשוק האופנועים בשנים האחרונות, וגם יצרניות האופנועים הסיניות מזהות את ההזדמנות להציג אלטרנטיבה משלהם לרוכבים למרחקים שרוצים אופנוע עם יכולת שטח גבוהה. שבועות אחרים לאחר שהשיקה CF מוטו בישראל את ה-450MT המרשים יצרנית האופנועים הסינית Kove מביאה ארצה את התשובה שלה לז’אנר, והיא שונה מכל מה שנקלנו בו עד עתה.
מדובר בדגם הנקרא 450 ראלי, והוא הדגם הרביעי של קוב שהחלה את פעילותה בישראל לפני מספר חודשים. זהו אופנוע אדוונצ’ר ראלי המשמש בסיס לאופנוע איתו התחרתה קוב בשנתיים האחרונות במרוץ הדקאר. בהתאם לכך הוא הולך רחוק עם העיצוב, מפרט השטח והטכנולוגיה שלו. למעשה מדובר בדבר הכי קרוב לאופנוע ראלי חוקי לכביש שניתן לרכוש כרגע (ועוד עם רשיון A1).
קוב הלכו עם העיצוב של ה-450 ראלי עד הסוף והוא בעל חיפויי צד מלאים ופרינג עליון המקנים לו מראה של אופנועי הדקאר העדכניים ביותר. החיפויים הפלסטיים מסתירים שילוב של שלושה מיכלי דלק בנפח כולל עצום של 31 ליטרים המאפשר טווח רכיבה של יותר מ-400 ק”מ בקלות. כמתבקש הוא נועל חישוקי שפיצים במידות של 21 אינץ’ מלפנים ו-18 אינץ’ מאחור עם צמיגי 50/50 כסטנדרט. ל-450 ראלי מנוע סינגל בנפח 449 סמ”ק המספק 47 כ”ס ב-9,500 סל”ד ומומנט של 4 קג”מ המתקבלים ב-7,000 סל”ד. משקלו הרטוב המוצהר של קוב 450 ראלי עומד על 155 ק”ג קלילים, כך שעדין מתקבל יחס משקל/הספק נאה למרות היותו מותאם לקטגוריית A1.
את ה-450 ראלי ניתן יהיה ניתן לקבל בגרסה נמוכה (יחסית) עם גובה מושב של 910 מ”מ ומרווח גחון של 27 ס”מ. לגרסה זו מתלי יואן עם מזג קדמי בקוטר 49 מ”מ עם כיוונון חלקי ומהלך של 270 מ”מ, כשמאחור ישנו בולם אחורי בעל כיוונון מלא ומהלך של 260 מ”מ. לגרסה הגבוהה גובה מושב של 960 מ”מ ומרווח גחון מרשים של 31 ס”מ. תפריט המתלים דומה אך מהלך המתלים ארוך משמעותית ועומד על 305 מ”מ מלפנים ו-300 מ”מ מאחור. שתי הגרסאות כוללות מערכת בלימה עם דיסק קדמי יחיד בנפח 298 מ”מ, ומערכת ABS עם אפשרות ניתוק לגלגל האחורי או ניתוק מלא לרכיבה בשטח.
מחירו של קוב 450 ראלי עומד על 60 אלף שקלים כולל אגרות רישוי, כאשר בתקופת ההשקה תינתן עליו הנחת מזומן בגובה 5,000 שקלים. עכשיו נשאר רק למלא את טפסי ההרשמה לדקאר.