התחרות בשוק דגמי הפלאג-אין ההיברידיים המגיעים אלינו מסין עולה מדרגה. לאחר שכבש ג’אקו 7 פלאג-אין את טבלת המסירות בינואר והיה לרכב הנמכר ביותר בארץ, משיקה פריסבי יבואנית צ’רי בישראל את דגם הטיגו 7 פלאג-אין, האח החורג (אך לא זהה לחלוטין) של הג’אקו 7, כשהוא מצטרף לגרסת הפלאג-אין של הטיגו 8 שנחתה בישראל לפני שבועות ספורים.
צ’רי טיגו 7 פלאג-אין מגיע אלינו עם מפרט מרשים בשתי רמות גימור לבחירה, עם מחיר התחלתי הנמוך ב-10,000 שקל מהאח עם סמל ג’אקו, מה שללא ספק יגרום לכאב ראש אצל כלמוביל המתחרה וגם בקרב יבואנית BYD שמנסה לשווק במקביל את הסיל U Dmi פלאג-אין הגדול והיקר יותר אל אותו פלח שוק וקהל יעד.
גרסת הפלאג-אין של צ’רי טיגו 7 היא בעלת עיצוב מעט שונה ומודרני יותר מהטיגו 7 בעל מנוע הבנזין המוכר לנו בשנתיים האחרונות. הדגם מצויד במערכת הנעה היברידית המשלבת מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים הספק משולב של 347 כ”ס ו- 52.5 קג”מ ותיבת הילוכים היברידית (DHT) בעלת 3 הילוכים. אלו מאפשרים תאוצה מ-0 ל-100 קמ”ש תוך 8.4 שניות, לצד מהירות מרבית של 180 קמ”ש. טווח הנסיעה החשמלי הוא עד 90 ק”מ בזכות סוללה בעלת קיבולת של 18.3 קוט”ש. הטווח המשולב הכולל של הרכב עולה על 1,100 ק”מ לפי נתוני היצרן.
מפר הבטיחות כולל כסטנדרט 8 כריות אוויר, בלימת חירום אוטונומית, מערכת אקטיבית לשמירה על נתיב הנסיעה, ניטור שטחים מתים, התרעה בפני התנגשות מאחור ובקרת שיוט אדפטיבית, אך המכונית טרם נבחנה במבחן הריסוק האירופאי. כאמור, הגרסה ההיברידית תשווק בשתי רמות גימור כשכבר מרמת הגימור הבסיסית “Luxury” ישנם מולטימדיה עם מסך מגע 12.3 אינץ’, מערכת שמע של Sony עם 8 רמקולים, מפתח חכם, בלם יד חשמלי, בקרת אקלים מפוצלת עם פתחי מיזוג לאחור, לוח מחוונים דיגיטלי 12.3 אינץ’, משטח טעינה אלחוטי, מצלמת 540 מעלות, ריפוד דמוי עור, מושבים קדמיים מתכווננים חשמלית, חישוקי 18 אינץ’ וגג שמש חשמלי ועוד. רמת הגימור הגבוהה יותר המכונה “Noble” מעיקה תמורת תוספת של 7,000 שקלים גם חימום ואוורור למושבים הקדמיים, ריפודים בצבע חום יין , דלת תא מטען חשמלית ותצוגה עילית.