להבדיל מכל הסופרלטיבים שאפשר להצמיד לכל מכונית M, המכונית הזו היא מכונית ה-M החזקה ביותר שייצרה החטיבה מאז ומעולם. כן, ב.מ.וו M5 CS מונעת עם אותו ה-V8 בנפח 4.4 ל’ אבל כאן יש עם 635 כ”ס. זה הופך את BMW M5 CS למכונית החזקה ביותר בהיסטורית החטיבה כאמור. השאר מוכר כולל תיבה עם שמונה הילוכים והנעה לכל הגלגלים. ואל דאגה, גם כאן קיים מצב הנעה אחורית בלבד.
ב.מ.וו עברו על המכונה הזו בצורה קפדנית והשיגו חיסכון במשקל של כ-70 ק”ג על פני דגם הקומפטישן. המתלים כוילו מחדש בהתאמה למשקל שהשתנה ועל החישוקים אפשר למצוא כעת פירלי Pirelli (קדמי: 275/35 R 20, אחורי: 285/35 R 20).
BMW M5 CS משלימה את המאוץ הקלאסי תוך 3.0 שניות בלבד בדרך למהירות מירבית בת 305 קמ”ש. לנוחות ושלום הנוסעים דואגים מושבי M קרבון, עיטורי M וגם סמלי מסלול הנורדשלייפה. יש עוד הרבה אלקנטרה וקרבון בתא הנוסעים כמובן ותפרי וסמלי CS. כדי שלא נשכח שאנחנו לא בסתם עוד M5.
ה-M5 היא ירייה ראשונה בשנה עמוסה למדי עבור חטיבת M של ב.מ.וו. כמו שסיפרנו לכם כאן, יש לא מעט חידושים וכמה טוב לראות שככה מתחילה השנה של היצרנית הזו.