ב.מ.וו M5 היא מכונית חשובה. לא רק ליצרן ולתדמיתו אלא גם לנו חובבי הרכב. ויש לנו הרבה מה להגיד על הדור החדש שלה עוד לפני שהוצג אפילו.
אבל יהיה עוד זמן להתפלפלויות והתפלספויות לאחר ההצגה הרישמית, כשייחשפו כל הפרטים כולם על המכונה הזו. עד אז, הנה מה שב.מ.וו מוכנים לחשוף כבר עכשיו (עובדות לא השערות).
הנושא שמקבל את מירב תשומת הלב כרגע מב.מ.וו זה האופן בה היא מעבירה את כוחה לאספלט. כן, M5 עם הנעה כפולה. החברה חושפת שהדור החדש מקבל מערכת ייעודית עבורו והיא אכן נשמעת כמו משהו ייחודי למדי.

לנהג יהיו שלוש אפשרויות בחירה. הנעה כפולה – שתציע משיכה מצוינת בכל מצב. הנעה כפולה במצב ‘ספורט’ שתעביר יותר כוח אל הגלגלים האחוריים, כשב.מ.וו מציינים באופן מפורש שהמצב הזה פותח ומכוון למסלולי מירוץ. המצב השלישי הוא מצב הנעה אחורית טהורה – כל הכוח עובר אל הגלגלים האחוריים ואליהם בלבד.

ב.מ.וו מדגישים שבכל מצב מערכת ההנעה הזו מרגישה טבעית ושהגלגלים הקדמיים מעורבים רק בזמן שאחוריים מרימים ידיים מול העומס. כך ב.מ.וו.

ב.מ.וו לא מציינים באופן רישמי נתונים מדוקים ורק מצהירים שמנוע ה-V8 המוגדש בנפח 4.4 ליטר מאפיל על זה הנוכחי בכל הקשור להספק ולמומנט. המנוע הזה יעביר את כוחו לתיבת סטפטרוניק עם שמונה יחסי-העברה.

אלו, בתמצית, עיקרי הדברים שנמסרו באופן רישמי. בחברה טורחים ומציינים שזו הספורט סדאן המרגשת ביותר שיצאה את שערי M ונוכל לדעת את זה כשהיא תושק מאוחר יותר השנה. לישראל דרך-אגב, צפויה להגיע ב.מ.וו M5 החדשה בתחילת 2018. וכמובן, ברגע שיהיו פרטים, רישמיים, נוספים – נעדכן אתכם.