אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו M5 החדשה – עם הנעה כפולה, אבל לא רק
ראשי » חדשות » ב.מ.וו M5 החדשה – עם הנעה כפולה, אבל לא רק
ב.מ.וו M5 החדשה

ב.מ.וו M5 החדשה – עם הנעה כפולה, אבל לא רק

אחרי גל של שמועות, ב.מ.וו מתחילה לחשוף פרטים על ה-M5 החדשה

אריאל אלסיבוני 18/05/2017

ב.מ.וו M5  היא מכונית חשובה. לא רק ליצרן ולתדמיתו אלא גם לנו חובבי הרכב. ויש לנו הרבה מה להגיד על הדור החדש שלה עוד לפני שהוצג אפילו.

אבל יהיה עוד זמן להתפלפלויות והתפלספויות לאחר ההצגה הרישמית, כשייחשפו כל הפרטים כולם על המכונה הזו. עד אז, הנה מה שב.מ.וו מוכנים לחשוף כבר עכשיו (עובדות לא השערות).

 


הנושא שמקבל את מירב תשומת הלב כרגע מב.מ.וו זה האופן בה היא מעבירה את כוחה לאספלט. כן, M5 עם הנעה כפולה. החברה חושפת שהדור החדש מקבל מערכת ייעודית עבורו והיא אכן נשמעת כמו משהו ייחודי למדי.

ב.מ.וו M5 החדשה
אז מה תבחר?

 

לנהג יהיו שלוש אפשרויות בחירה. הנעה כפולה – שתציע משיכה מצוינת בכל מצב. הנעה כפולה במצב ‘ספורט’ שתעביר יותר כוח אל הגלגלים האחוריים, כשב.מ.וו מציינים באופן מפורש שהמצב הזה פותח ומכוון למסלולי מירוץ. המצב השלישי הוא מצב הנעה אחורית טהורה – כל הכוח עובר אל הגלגלים האחוריים ואליהם בלבד.

ב.מ.וו M5 החדשה
ה-V8 המוגדש שופר, אין עדיין נתונים רשמיים

 

ב.מ.וו מדגישים שבכל מצב מערכת ההנעה הזו מרגישה טבעית ושהגלגלים הקדמיים מעורבים רק בזמן שאחוריים מרימים ידיים מול העומס. כך ב.מ.וו.

ב.מ.וו M5 החדשה
ברור לך שזו M5, גם עם ההסוואה הזו…

 

ב.מ.וו לא מציינים באופן רישמי נתונים מדוקים ורק מצהירים שמנוע ה-V8 המוגדש בנפח 4.4 ליטר מאפיל על זה הנוכחי בכל הקשור להספק ולמומנט. המנוע הזה יעביר את כוחו לתיבת סטפטרוניק עם שמונה יחסי-העברה.

ב.מ.וו M5 החדשה
נחכה לפרטים רשמיים נוספים.

 

אלו, בתמצית, עיקרי הדברים שנמסרו באופן רישמי. בחברה טורחים ומציינים שזו הספורט סדאן המרגשת ביותר שיצאה את שערי M ונוכל לדעת את זה כשהיא תושק מאוחר יותר השנה. לישראל דרך-אגב, צפויה להגיע ב.מ.וו M5 החדשה בתחילת 2018. וכמובן, ברגע שיהיו פרטים, רישמיים, נוספים – נעדכן אתכם.

 

M5 ב.מ.וו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

השארת תגובה

ביטול

חייבים להתחבר כדי להגיב.

חדשות מקומיות
החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
הפלישה הסינית: אלו חמשת הדגמים הבולטים במהפיכה

הפלישה הסינית: אלו חמשת הדגמים הבולטים במהפיכה

קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד