ב.מ.וו M4 מקבלת גרסה חדשה. השם “מהדורת אלוף DTM” קצת שובר את הלשון, אבל ברגע שמבינים שיש כאן יותר משם חדש וכמה מדבקות זה מתחיל להיות שווה את זה.
ב.מ.וו טוענים שזו המכוניות עם הכי הרבה קשר למסלול שהם מייצרים היום והיא מקבלת לא רק תוספות משמעותיות מאוד אלא גם נתון הספק חדש, עגול ויפה. ל-M4 הזו יש 500 כ”ס. קצת יותר מה-GTS.
מבחוץ אפשר למצוא כאן לא מעט עזרים אווידרודינמיים עשויים קרבון-פייבר. מהספליטר מלפנים ועד הכנף האדירה מאחור. גם מתחת לצבע הלבן אלפין של ה-M4 הזו יש לא מעט קרבון-פייבר, כשמכסה המנוע, הגג ותת השלדה הנושאת את לוח השעונים – עשויים גם הם מהתרכובת האמורה. חלקו האחורי של האגזוז – עשוי טיטניום. ב.מ.וו לא מפרסמים כרגע נתון משקל רישמי, אבל על סמך מה שקראת עד עכשיו (ומה שתקרא עוד מעט) אפשר להבין שיש כאן הפחתה משמעותית במשקל לעומת M4 רגילה.
ויש עוד, ב.מ.וו חילצו מיחידת ההנעה של ה-M4 לא פחות מ-500 כ”ס ו-61 קג”מ. הביצועים השתפרו גם הם – המיאוץ ל-100 אורך עכשיו 3.8 שניות והמהירות המירבית עומדת על 305 קמ”ש. נתונים יפים וזהים לאלו של ה-GTS, אבל זה לא הכול…
עוד הפתעות שיש ב-“גרסת ה-DTM” של ב.מ.וו M4 הם תא נוסעים עם שני מושבים בלבד (עשויים קרבון כמובן) כשמאחור אפשר למצוא קשת התהפכות במקום שני המושבים האחוריים. יש ציפוי אלקנטרה לכל תא הנוסעים וחשוב יותר – יש כאן קוילאוברים מתכוונים במלואם, בלמים קרמיים וצמיגים צביקים מאוד (פיילוט ספורט קאפ 2). תרשמו לפניכם – עד להודעה חדשה – זו הגרסה הנחשקת ביותר של ב.מ.וו M4.