אחרי שעדכנה את דגמי ה-M3 וה-M4 (שגם זכתה למהדורת CS קרבית) מתפנה חטיבת הביצועים של ב.מ.וו לרענן את האחות הקטנה M2. כיוון שחלפו רק שנתיים מאז הצגת הדור הנוכחי, לא באמת היה צורך לשנות משהו מהותי במכונית, לכן השינויים להם זכתה ב.מ.וו M2 במהלך מתיחת הפנים הזו מינוריים למדי, אבל מתמקדים במקומות החיוניים באמת.
השינוי המהותי ביותר התבצע דווקא מתחת למכסה המנוע. לא שהיה חסר ל-M2 כוח, אבל כעת יש לה יותר. מנוע ששת הצילינדרים הטורי כפול המגדשים בנפח 3.0 ליטר זכה לשיפורים במערכת הגדישה, כאשר התוצאה היא תוספת של 30 כ”ס להספק המרבי העומת עתה על 480 כ”ס המתקבלים ב-6,250 סל”ד עם קו אדום שטיפס ל-7,200 סל”ד. המומנט המרבי עובה בכמעט 6 קג”מ כשכל 61.2 הקג”מ של המנוע מתקבלים כעת בטווח שבין 2,650 ל-6,130 סל”ד. לצד השיפור בתפוקה בוצעו גם שיפורים למערכת הקירור והשימון של המנוע כדי לעמוד בעומס המוגבר.
כמו בעבר ניתן יהיה לקבל את ב.מ.וו M2 עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה, כאשר למרבה השמחה ובניגוד למקובל כיום (כנראה שנתוני המכירות המעודדים מצדיקים זאת) נשמרה האופציה לתיבת הילוכים ידנית בעלת שישה יחסי העברה. ההנעה אגב, נותרה אחורית בלבד. תוספת הכוח אפשרה לגלח 0.1 שניה מנתון התאוצה ל-100 קמ”ש ב-M2 המחודשת שתזדקק ל-4 שניות עגולות בגרסה האוטומטית ו-4.2 שניות בגרסה הידנית. התאוצה ל-200 קמ”ש התקצרה ב-0.6 שניה ועומדת עתה על 12.8 שניות עם תיבה אוטומטית ו-13.7 שניות עם תיבה ידנית. המהירות המרבית מוגבלת ל-250 קמ”ש, אך עם חבילת M Driver ההגבלה נמתחת ומאפשרת לטפס ל-285 קמ”ש.
מעבר לשיפורים ביחידת ההנעה והביצועים, ב.מ.וו M2 לא מביאה איתה מהפכות. ניתן למצוא עדכונים חיצוניים קלים ליחידות התאורה הקדמיות והדיפיוזר האחורי. בתא הנוסעים ישנו גלגל הגה חדש וסידור מחודש למתגים בקונסולה שבין המושבים לשליטה נוחה במאפיינים הניתנים לכיול אישי שלה נהג כמו מצבי הנהיגה השונים ובמצב המתלים האדפטיביים (ציוד סטנדרטי). מערכת המולטימדיה זכתה לממשק מעודכן וישנו גם מבחר צבעים חדש ועיצובים חדשים לחישוקים הקלים. כאמור שום דבר דרמטי, וטוב שכך.