אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו F850GS אדוונצ’ר בישראל
ראשי » דו-גלגלי » ב.מ.וו F850GS אדוונצ’ר בישראל
ב.מ.וו F850GS אדוונצ'ר

ב.מ.וו F850GS אדוונצ’ר בישראל

ב.מ.וו מתחילה לשווק את גרסת האדוונצ'ר של הטווין המוכר שלה. המחיר מתחיל ב-115,000 שקלים

אריאל אלסיבוני 01/05/2019

ב.מ.וו F850GS אדוונצ’ר מתחיל את דרכו בישראל. הטווין המקבילי המוכר מקבל תוספות ואבזור התואמים לז’אנר, החביב על הקהל המקומי ובכלל.

רשימת האבזור והשינויים בב.מ.וו F850GS אדוונצ’ר מתחילה עם מיכל דלק גדול יותר, 23 ל’ נפחו, שאמור להציע טווח של למעלה מ-550 ק”מ לפי היצרנית. מעבר לזה ניתן למצוא כאן משקף מתכוונן וגדול יותר, מגיני ידיים מקוריים, רגליות שטח רחבות יותר וגם מגנים ומנשאים שונים.

מעבר לזה אפשר למצוא כאן את לוח השעונים TFT כמו בדגם הרגיל וגם מפתח חכם, תאורת LED וחיישן לחץ אוויר לצמיגי הטיובלס הישובים על חישוקי שפיצים. ב.מ.וו F850GS אדוונצ’ר מוצע כאן בשלושת גרסאות. הראשונה ובסיסית תימכר כאן ב-115,000 שקלים. מעליה ניתן למצוא את גרסת הראלי עם צביעה שונה וחישוקים מוזהבים ב-117,000 שקלים. הבאה ואחרונה היא גרסת האקסלוסיב, המקבלת צביעה משלה, חישוקים מוזהבים וסט מזוודות אלומיניום. עלותה של גרסה זו עומד על 121,000 שקלים.

ב.מ.וו F850GS אדוונצ'ר
עוד גובה, עוד משקל, עוד יכולת?

 


יש כאן, כמובן, גם מערכות עזר מתקדמות לרוכב. מעבר ל-ABS לפנייה ובקרת אחיזה, יש כאן שני מצבי ניהול מנוע ועוד ארבע מצבי רכיבה ב-Riding Mode Pro של החברה. חלק מאלו מיועדים לרכיבה בשטח. אולי הפרט החשוב ביותר כאן, הוא המשקל והגובה כשגרסת האדוונצ’ר כבדה (244 ק”ג) וגבוהה גובה מושב 875 מ”מ) לעומת ה-F850GS.

עוד הבדלים חשובים נחים במתלים. המזלג נתון בזווית חדה יותר והוא מקבל מהלך משופר של 230 מ”מ (215 מאחור). שינויי הגיאומטריה (לרבות זווית ההיגוי החדה והקטנת המפסע) מתבטאים גם בקיצור קל בבסיס הגלגלים – מעניין יהיה לגלות איך שינויים אלו ישפיעו על ההתנהגות.

P90333953_highRes_bmw-f-850-gs-adventuP90333953_highRes_bmw-f-850-gs-adventuPreview
P90333828_highRes_bmw-f-850-gs-adventuP90333828_highRes_bmw-f-850-gs-adventuPreview
P90333819_highRes_bmw-f-850-gs-adventuP90333819_highRes_bmw-f-850-gs-adventuPreview
ב.מ.וו F850GS אדוונצ'רב.מ.וו F850GS אדוונצ'רPreview
P90327711_highRes_the-new-bmw-f-850-gs (1)P90327711_highRes_the-new-bmw-f-850-gs (1)Preview
P90327721_highRes_the-new-bmw-f-850-gsP90327721_highRes_the-new-bmw-f-850-gsPreview
ב.מ.וו F850GS אדוונצ'רב.מ.וו F850GS אדוונצ'ר
עוד גובה, עוד משקל, עוד יכולת?
Preview
P90327711_highRes_the-new-bmw-f-850-gsP90327711_highRes_the-new-bmw-f-850-gsPreview
P90327739_highRes_the-new-bmw-f-850-gsP90327739_highRes_the-new-bmw-f-850-gsPreview
BMW F 850 GS ADV (8)BMW F 850 GS ADV (8)Preview
BMW F 850 GS ADV (7)BMW F 850 GS ADV (7)Preview
BMW F 850 GS ADV (6)BMW F 850 GS ADV (6)Preview
BMW F 850 GS ADV (5)BMW F 850 GS ADV (5)Preview
5_highRes_bmw-f-850-gs-adventu5_highRes_bmw-f-850-gs-adventuPreview
3.highRes_bmw-f-850-gs-adventu3.highRes_bmw-f-850-gs-adventuPreview
2_highRes_bmw-f-850-gs-adventu2_highRes_bmw-f-850-gs-adventuPreview
1the-new-bmw-f-850-gs1the-new-bmw-f-850-gsPreview

 

מעבר לזה ניתן למצוא כאן את הטווין המקבילי המוכר מהדגם הרגיל. זה אומר שגם כאן יש 95 כ”ס המושגים ב-8,250 סל”ד ומומנט מרבי של 9.3 קג”מ ב-6,250 סל”ד. האופנוע יושק באופן רשמי באירוע הג’ימקאנה המסורתי של ב.מ.וו שייערך ביום שישי הקרוב.

F850GS אדוונצ'ר ב.מ.וו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
על המדף: מד הקפות של puig

על המדף: מד הקפות של puig

טרקטורוני TGB בישראל

טרקטורוני TGB בישראל

ימי מכירות מרצדס

ימי מכירות מרצדס

פולקסוואגן טרנספורטר מחודש בישראל. החל מ-192,000 שקלים

פולקסוואגן טרנספורטר מחודש בישראל. החל מ-192,000 שקלים

הוסקוורנה: מאריכה אחריות

הוסקוורנה: מאריכה אחריות

עופר-אבניר: מבצעים לרכישה טלפונית

עופר-אבניר: מבצעים לרכישה טלפונית

קרסו – מכירה ישירה

קרסו – מכירה ישירה

דל”ב מוטוספורט תורמת לביה”ח שיבא

דל”ב מוטוספורט תורמת לביה”ח שיבא

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
למבורגיני דיאבלו: בעין אמריקנית

למבורגיני דיאבלו: בעין אמריקנית

לנצ’יה דלתא אינטגרלה: האבולוציה

לנצ’יה דלתא אינטגרלה: האבולוציה

קלאסיקה שרירית: תאומות לא זהות

קלאסיקה שרירית: תאומות לא זהות

מזכרת משנות ה-90′: מאזדה במזוודה

מזכרת משנות ה-90′: מאזדה במזוודה

שלושה גלגלים וכמה מחשבות

שלושה גלגלים וכמה מחשבות

סיטרואן ג’אמפי (מבחן): המכונית כבית

סיטרואן ג’אמפי (מבחן): המכונית כבית

אלפא-רומיאו ג’וליה ולוצ’ה (מבחן): הזדמנות נדירה

אלפא-רומיאו ג’וליה ולוצ’ה (מבחן): הזדמנות נדירה

ב. מ. וו 840GC במבחן: תצוגת יכולת

ב. מ. וו 840GC במבחן: תצוגת יכולת

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד