אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב.מ.וו משלימה את משפחת דגמי הבוקסר 1300 עם דגמי RT ו-RS חדשים
ראשי » דו-גלגלי » ב.מ.וו משלימה את משפחת דגמי הבוקסר 1300 עם דגמי RT ו-RS חדשים
ב.מ.וו R1300 RS

ב.מ.וו משלימה את משפחת דגמי הבוקסר 1300 עם דגמי RT ו-RS חדשים

מספר שבועות אחרי חשיפת גרסת העירום, מוסיפה ב.מ.וו למבחר הבוקסרים שלה גם את גרסאות הספורט-תיור והתיור על בסיס מנוע הבוקסר בנפח 1300 סמ"ק

אופיר דואק 06/05/2025 צלם: יצרן

ב.מ.וו ממשיכה להרחיב את משפחת דגמי הבוקסר שלה בנפח 1300 סמ”ק, על בסיס הגלגול העדכני והמודרני ביותר של המנוע המסורתי אשר נחשף לראשונה ב-R1300 GS לפני כשנתיים. לפני מספר שבועות הציגה החברה את הדגם השני בסדרה, R1300 R בעל העיצוב החשוף והשרירי. כעת חושפת החברה את דגמי התיור המיועדים לרכיבת כביש: דגם ה-RS המיועד לרכיבת תיור ספורטיבית ודגם ה-RT בעל היעוד לרכיבת תיור סולידית יותר למרחקים ארוכים.

מנוע הבוקסר בשני הדגמים נותר זהה בתצורתו ובמאפייניו כפי שהופיע כבר ב-GS. מדובר במנוע בעל קירור מים חלקי, תזמון שסתומים משנתה, מהלך בוכנה קצר יחסית ויחס דחיסה מוגדל. ההספק עומד על 145 כ”ס המתקבלים ב-7,750 סל”ד עם מומנט מרבי של 15.2 קג”מ המתקבלים ב-6,000 סל”ד – נתונים ההופכים אותו למנוע הבוקסר הסדרתי החזק ביותר שייצרה ב.מ.וו. בשני הדגמים החדשים ניתן יהיה לקבל את המנוע בשילוב עם תיבת ה-ASA החדשה של החברה, המאפשרת החלפת הילוכים אוטומטית או החלפת הילוכים ידנית באמצעות מתגים מהכידון ללא צרוך בשימוש במצמד. בדיוק מה שצריך אופנוע בעלי כוונות תיור.

העיצוב של ב.מ.וו R1300 RT בהתאם לייעודו מציג משקף גבוה מאד, יחידות תאורה המוטמעות בתוך מסיכת החזית וחיפוי הגנת רוח אווירודנמי רחב המקיף גם את מראות הצד של האופנוע ומקנה לו מראה מאסיבי ומגודל. לאופנוע מיכל דלק גדול בנפח של 24 ליטרים ויחידת מושב מדורגת בגובה של 780 מ”מ עם אפשרות כיוונון. אל אלו מצרף ה-RT חבילת זיווד מקורית בעל נפח מוגדל בהשוואה לעבר עם פתיחה חשמלית ותאורה מובנית.

ב.מ.וו R1300 RT


השלדה של ב.מ.וו R1300 RT חדשה לחלוטין וכוללת תת שלדה אחורית מאלומיניום להפחתת המשקל. מערכת המתלים כוללת את מתלה הטלהלאבר איבו של ב.מ.וו מלפנים ואת מתלה הפרהלאבר מאחור בשילוב זרוע אחורית חד צידית מאלומיניום. מערכת שיכוך בעלת שליטה אלקטרונית ESA היא ציוד סטנדרטי כאשר כאופציה ניתן לקבל בולמים משופרים בשילוב מערכת חצי אקטיבית (DCA). המערך האלקטרוני של ב.מ.וו R1300 RT כולל מצבי רכיבה שונים, מערכות ABS, בקרת משיכה ובקרת אחיזה ניתנות לכיול ואופציה לתאורת דרך אדפטיבית. לוח המחוונים הוא מסך 10.25 אינץ’ רוחבי בעל קישורית מלאה ואפשרות להצגת נתוני מערכת הניווט – עניין מתבקש באופנוע תיור.

ב.מ.וו R1300 RS לעומתו מגיע עם מסיכת חזית בעלת יחידות תאורה צרות, משקף קטן ופירינג הקיפי בסגנון דגמי ה-RR, זאת יחד עם תנוחת רכיבה רכונה לפנים, מיכל דלק קטן יותר בנפח 17 ליטרים ומושב ספורטיבי מדורג. מצד שני יש גם אופציה לצמד מזוודות צד בעלי עיצוב אווירודנמי ותואם יותר. לשלדה זווית היגוי חדה יותר ובסיס גלגלים מעט ארוך יותר במפתיע, כאשר מערכך המתלים כולל מזלג הפוך מתכוונן בקוטר 47 מ”מ מלפנים ואת מתלה הפרלאבר מאחור עם מהלך קצר יותר מאשר בדגם ה-RT. מערך האלקטרוניקה של ב.מ.וו R1300 RS דומה לזה של ה-RT, אך בקוקפיט שינו לוח מחוונים צנוע יותר והמשקל של ה-RS עומד על 245 ק”ג – נמוך בכ-30 ק”ג מאשר ה-RT השמנמן.

BMW R1300 RS 2025 09BMW R1300 RS 2025 09Preview
BMW R1300 RS 2025 05BMW R1300 RS 2025 05Preview
BMW R1300 RT 2025 15BMW R1300 RT 2025 15Preview
BMW R1300 RS 2025 08BMW R1300 RS 2025 08Preview
BMW R1300 RS 2025 07BMW R1300 RS 2025 07Preview
BMW R1300 RS 2025 06BMW R1300 RS 2025 06Preview
BMW R1300 RS 2025 03BMW R1300 RS 2025 03Preview
BMW R1300 RS 2025 04BMW R1300 RS 2025 04Preview
BMW R1300 RS 2025 11BMW R1300 RS 2025 11Preview
BMW R1300 RS 2025 10BMW R1300 RS 2025 10Preview
ב.מ.וו R1300 RSב.מ.וו R1300 RSPreview
BMW R1300 RS 2025 02BMW R1300 RS 2025 02Preview

שני הדגמים יוצעו עם אופציה לחבילת מערכות בטיחות אקטיביות מתקדמות מבוססות רדאר הכוללת התרעת התנגשות חזיתית, התרעה על סכנת התנגשות מאחור, התרעה על תנועה בשטחים מתים בעת החלפת נתיב ומערכת בקרת שיוט אדפטיבית. כמקובל אצל ב.מ.וו, כל אחד מהדגמים יוצא במספר רמות אבזור שונות עם סכמות צביעה תואמות וייחודיות שיוצעו בכל רמת אבזור, זאת עוד לפני אפשריות לתוספות אבזור בהתאמה אישית מהקטלוג הנרחב של שני הדגמים.
מחברת דלק מוטורס יבואנית אופנועי ב.מ.וו לישראל נמסר כי שני הדגמים צפויים להגיע ארצה לקראת הרבעון האחרון של השנה.

BMW R1300 RT 2025 07BMW R1300 RT 2025 07Preview
BMW R1300 RT 2025 14BMW R1300 RT 2025 14Preview
BMW R1300 RT 2025 12BMW R1300 RT 2025 12Preview
BMW R1300 RT 2025 13BMW R1300 RT 2025 13Preview
BMW R1300 RT 2025 15BMW R1300 RT 2025 15Preview
BMW R1300 RT 2025 10BMW R1300 RT 2025 10Preview
BMW R1300 RT 2025 09BMW R1300 RT 2025 09Preview
BMW R1300 RT 2025 11BMW R1300 RT 2025 11Preview
BMW R1300 RT 2025 03BMW R1300 RT 2025 03Preview
BMW R1300 RT 2025 04BMW R1300 RT 2025 04Preview
ב.מ.וו R1300 RTב.מ.וו R1300 RTPreview
BMW R1300 RT 2025 06BMW R1300 RT 2025 06Preview
BMW R1300 RT 2025 08BMW R1300 RT 2025 08Preview

R1300 RS R1300 RT אופנוע תיור ב.מ.וו ב.מ.וו R1300 RS ב.מ.וו R1300 RT מנוע בוקסר
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
הפלישה הסינית: אלו חמשת הדגמים הבולטים במהפיכה

הפלישה הסינית: אלו חמשת הדגמים הבולטים במהפיכה

קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד