בעולם הארבע-גלגלי, שלדות מקרבון-פייבר הן דבר קיים – גם אם לא נפוץ (שמור בעיקר לאקזוטיקה עילית). אבל ב.מ.וו מייצרת היום לא מעט שלדות כאלו, עבור ה-I3 וה-I8. גם הדור האחרון של סדרה 7 כבר משלב בתוך השלדה לא מעט חלקים מהחומר האקזוטי. זה שם את החברה הגרמנית בחזית, בכל הקשור לייצור המוני של שלדות קרבון-פייבר וכעת היא עומדת לתת ליכולת הזו לחלחל אל האופנועים שלה.
ב.מ.וו עובדת על שתי שלדות שונות מהחומר האמור. האחת שלדת קורה כפולה קלאסית שנראה כאילו נולדה בול ל-S1000RR והשניה שלדת צינורות מודולורית, שיכולה להתאים למגוון כלים רחב יותר.
את שתי השלדות מייצרת ב.מ.וו בשיטת “משיכה” של סיבי הקרבון-פייבר, מה שמאפשר לה ליצור קורות רבועות לשלדה הראשונה ומוטות עגולים לשלדה השניה. הנה סרטון (שלא קשור לב.מ.וו) שמסביר מה היא בדיוק “משיכת” קרבון:
כשהקורות ושאר החלקים של שלדת הקורה הכפולה מוכנים, הם מודבקים אחד לשני על ידי הנחת יריעות נוספות של קרבון-פייבר. שלדת הצינורות המודולרית, נבנית בתהליך דומה, אך ההרכבה הסופית שלה מתבצעת אל רכיבים שמוכנים בנפרד (ניתן להכין את אלו מקרבון או אלומיניום לדוגמא). אל רכיבים אלו מתחברים ומהודקים צינורות הקרבון. על ידי שינוי המחברים האמורים, תוכל ב.מ.וו לשנות את מימדי השלדה ולהתאים אותה לאופנועים שונים.
לא ידוע עדיין מתי נראה אופנוע ראשון עם שלדת קרבון מב.מ.וו, אבל כשחושבים כשכבר היום מיייצרת החברה כ-100,000 שלדות קרבון בשנה – כמה עשרות אלפי אופנועים לא נשמעים רחוקים או מופרכים כל-כך.