במקביל לחשיפת המהדורה הידנית המיוחדת של ה-Z4, חשפה ב.מ.וו גם את מתיחת הפנים לסדרה 4 שהדור הנוכחי שלה כבר הגיע לגיל 4. מתיחת הפנים בוצעה בדגמי הקופה והקבריולה של הסדרה, וכפי שניתן לראות מבחינה קוסמטית השינויים מינוריים למדי, כאשר ב.מ.וו למרבה הצער לא מצאו לנכון למתן את החזית בעלת השבכה העצומה והשנויה במחלוקת (בלשון המעטה).
כן ניתן להבחין בעיצוב שונה לשבכה עצמה, מבנה חדש לפנסים בתוך יחידות התאורה, כאשר נוספה אפשרות לתאורת ה-LED מטריקס החדשה שהוצגה בגרסת ה-SCL בשנה שעברה. ישנה גם גרפיקה שונה ליחידות התאורה מאחור עם אופציה לפנסי לייזר וחישוקים בעיצוב חדש. שוב, לא שינוי דרמטי, אבל לא בהכרח נדרש שכן סדרה 4 עדין נראית נהדר (אלא אם מביטים בה מלפנים). בתא הנוסעים ניתן למצוא גלגל הגה חדש עם מנופים להחלפת הילוכים שהם מעתה ציוד סטנדרטי, מערכת מולטימדיה עדכנית ושינויי גימור קלים.
היצע המנועים של סדרה 4 נותר דומה, כאשר ב.מ.וו ניצלה את מתיחת הפנים כדי להוסיף מערכת היברידית קלה 48V לשיפור צריכת הדלק ופליטת המזהמים. המערכת תותקן במנועי הבנזין בעלי שישה צילינדרים ובמנועי הדיזל, כאשר מעבר לסיוע בתחילת הנסיעה היא תורמת גם תגבור של 11 כ”ס בזמן האצה.
גרסאות ה-M4 זכו גם הן לשדרוגים דומים, אך קיבלו עוד כמה שינויים ייחודיים עבורן. ישנם מן הסתם כמה שינויים קוסמטיים ייעודים, אבל מה שמעניין באמת הוא שמנוע הטורבו שישה צילנדרים כפולה המגדשים זכה למספר שינויים כשהתוצאה היא תוספת של 20 כ”ס: מה שמעלה את ההספק המרבי ל-480 כ”ס בגרסאות ה-M4 הרגילות ול-530 כ”ס בגרסאות הקומפטישן. תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה יחסי העברה תמשיך להיות מוצעת כאופציה ב-M4 הרגילה, כאשר גרסת הקומפטישן תגיע רק עם תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה.
נתוני הביצועים השתפרו קלות, כאשר בגרסת הקומפטישן מאיצה ב.מ.וו M4 ל-100 קמ”ש ב-3.5 שניות במרכב קופה וב-3.7 בקבריולה. המהירות המרבית נותרה מוגבלת ל-250 קמ”ש, אלא אם בוחרים בחבילת הביצועים האופציונלית בה המהירות המרבית יכולה לטפס עד ל-290 קמ”ש. שינויים נוספים אותם קיבלה ב.מ.וו M4 במסגרת מתיחת הפנים הם גג סיבי פחמן פלסטיים שהוא ציוד סטנדרטי מעתה בדגמי הקופה ( אלא אם תבחרו באופציה של גג שמש) לצד אפשריות נוספות של התאמת עיצוב אישית.
הרוכשים יוכלו לצייד את ה-M4 קופה גם בחבילת M Race Track הכוללת, בנוסף לחבילת סיבי הפחמן הרגילה (ספויילר אחורי וגימורי גוף שונים מהחומר המופלא), גם בלמים קרמיים ומושבי מרוצים עם מסגרת מסיבי פחמן החוסכים 25 ק”ג ממשקל המכונית.
מדלק מוטורס יבואנית ב.מ.וו לישראל נמסר כי סדרה 4 ודגמי M4 המחודשים יגיעו לישראל ברבעון השלישי של השנה.