מותג היוקרה הקוראני ג’נסיס ממשיך בתנופת ההתרחבות שלו, תוך הצהרת כוונות מול מותגי היוקרה הבעירים מגרמניה. אחרי שהכריזה על הקמת חטיבת ביצועים בשם “מאגמה” והצהרתה על כניסה לאליפות מרוצי הסיבולת והשאיפה להתחרות במרוץ הלה-מאן, עושים בג’נסיס צעד נוסף של הצהרת כוונות עם חשיפתם בסוף השבוע של שני דגמי קונספט על בסיס ה-G90 החדשה, ספינת הדגל ג’נסיס המיועדת להתחרות בב.מ.וו סדרה 7 ומרצדס S קלאס.
שני דגמי הקונפסט הם למעשה שתי תצורת מרכב על בסיס ה-G90: קופה וקבריולה. בכך למעשה מביאים בג’נסיס את הרעיונות של דגמי קופה וקבריולה יוקרתיים כפי שראינו בדגמי הקונספט מסדרה X בשנים האחרונות לפסים יותר מציאותיים, כשהם מתבססים על מכונית סדרתית ונראים יותר כדגמי טרום יצור מאשר דגמי קונספט ראוותניים.
שני הדגמים שומרים על קווי העיצוב של ג’נסיס G90 עם ההתאמות הנדרשות מתצורת הסדאן המקורית. זה אומר בראש ובראשונה שימוש בשתי דלתות ענקיות שיאפשרו גישה נוחה גם למושב האחורי, שאמור להציע מרווח סלוני ראוי למרות האוריינטציה הספורטיבית. בנוסף לכך קו השמשה קדמית הוא משופע יותר מאשר ב-G90 הרגילה כדי להעניק מראה זורם וספורטיבי יותר, כשגם קו הגג הנומך בהשוואה למקור וישנו מעין ספויילר קטן מובנה בקצה דלת תא המטען.
בגרסת הקופה ניתן להבחין במבט מהצד בקווים שמרניים יחסית, עם קו מתנים גבוה אמנם, אך עם חלונות צד אחוריים גדולים למדי ללא מסגרת לחלונות הצד בהיעדר קורה B, מבנה אופייני למכוניות קופה גדולות. הכנפיים האחוריות זכו לכפל מודגש המשדר שרירות מתבקשת. קו גג המשתפל רק מעבר לקו המושב האחורי כדי לספק מרחב ראש ראוי ליושבים מאחור – מה שיחד עם היעדר המסגרות לחלונות מזכיר את סגנון ה”הארדטופ” שהיה נפוץ בעבר, או דגמי ה-SCL הקלאסיים של מרצדס בסגנון שהוא יותר סדאן 2 דלתות מאשר קופה.
גרסת הקבריולה שומרת על אותם מאפיינים עיצוביים, כשבמקום הגג הקבוע ישנו גג בד מתקפל חשמלית. לצד זאת ישנו גימור כרום היקפי בקו חלונות הצד המתחבר עד לחיפוי הגג המתקפל, כשלטובת האווירודינמיות מוקמו שתי תפיחות הממשיכות את קו משעות הראש השני המושבים האחוריים. ואם כבר בזכרנו, אז שני הדגמים כוללים רק צמד מושבים מופרדים מאחור, כאשר כל מושב זוכה למגוון אפשריות של מחלקה ראשונה כמו כיוון, הדום לרגליים, חימום ואוורור.
בג’נסיס לא מסרו פרטים טכניים כלשהם על המכונית, ונכון לעתה גם לא מציינים אם יגיעו שתי תצורת המרכב הללו ליצור סדרתי. אלא כאמור כיוון שהן נראות כמוצר מוגמר למדי סביר להניח שמדובר רק בעניין של שיקולים כלכליים. אלו מכוניות שאמורות להימכר בכמויות נמוכות יחסית, אך יש להן חשיבות תדמיתית עבור מותג שרוצה לעשות את הקפיצה מהמאיון לאלפיון העליון.