אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
בעקבות ה-MT: ימאהה טרייסר 9 חדש נחשף ויציע גם אופציה אוטומטית
ראשי » דו-גלגלי » בעקבות ה-MT: ימאהה טרייסר 9 חדש נחשף ויציע גם אופציה אוטומטית
ימאהה טרייסר 9

בעקבות ה-MT: ימאהה טרייסר 9 חדש נחשף ויציע גם אופציה אוטומטית

ימאהה ממשיכה לרענן את משפחת דגמי הטריפל שלה. כעת מגיע תור לחשוף טרייסר 9 שיציע מערכות בטיחות מתקדמות מבוססות רדאר ואת התיבה האוטומטית החדשה של החברה

אופיר דואק 30/10/2024 צלם: יצרן

ימאהה ממשיכה ברצף חשיפות הדגמים החדשים שלה לשנת 2025. אחרי ה-MT07 החדש שנחשף בשבוע שעבר מגיע תורו של טרייסר 9 החדש. הטרייסר 9 הוא הדגם החדש השלישי שנחשף השנה במשפחת הטריפלים של ימאהה, זאת לאחר ה-MT09 שהוצג בדיוק לפני שנה במילאנו, וה-R9 המסקרן שערך סוף סוף בכורה לפני מספר שבועות.

הטרייסר מוגדר כדגם תיור כביש עם נטיות ספורטיביות, ובדור החדש ינסה ימאהה טרייסר 9 לחזק את התכונות הללו. עיצובית קיבל הטרייסר מסכת חזית ופרינג חדשים שאמנם שומרים על מראה דומה לזה של הדור היוצא, אבל יעילים יותר אווירודינמית ועם סידור יחידות תאורה שונה. יחידות האור הגבוה עברו לשכון גם הן תחת מעטה הפרינג הכולל שני גופי תאורה בכל צד, הזזת יחידות התאורה מטה מאפשר לא רק להציבן בגובה מתאים יותר להארת הכביש, אלא גם מפנה מקום בחלקה העליון למיקום אידאלי של חיישני הרדאר האופציונלי.

מנוע ה-CP3 התלת צילינדרי בנפח 890 סמ”ק נותר כמעט ללא שינוי למעט התאמתו לתקינת יורו 5+, כשהוא שומר על הספק מרבי של 119 כ”ס ב-10,000 סל”ד בדומה ל-MT09, כאשר המומנט המרבי נותר 9.5 קג”מ ב-7,000 סל”ד. לרשותה רוכב ישנה אפשרות לבחור בין שלושה מצבי רכיבה מוגדרים מראש, לצד שני מצבים להגדרה אישית. החידוש המשמעותי מבחינת יחידת ההנעה הוא האופציה לתיבת ההילוכים האוטומטית החדשה של ימאהה (Y-AMT) שאידאלית עבור האופי התיורי של האופנוע. מדובר בדגם השלישי של ימאהה שזוכה לתיבת ההילוכים הזו אחרי דגמי MT09 ו-MT07 החדשים.


הדור החדש של ימאהה טרייסר 9 קיבל גם שלדת זנב חדשה וקלה יותר, עליה מורכבת יחידת מושב רוכב חדשה ורחבה יותר לצד מושב רוכב חדש ומשופר הניתן לשינוי גבוה של 15 מ”מ ללא כלי עבודה. תושבת מזלג חדשות יחד עם עיצוב הפרינג החדש אפשרו להגדיל את זווית הצידוד של האופנוע ובכך להקטין את קוטר הסיבוב מ-3.1 ל-2.9 מטרים. מערכת המתלים של ימאהה טרייסר 9 היא בעלת כיוונון מלא בדגם הסטנדרטי, כאשר בדגמי ה-GT ניתן למצוא מעתה בולמים חצי אקטיביים מתוצרת קאייבה המשנים את רמת השיכוך בהתאם לנתונים המתקבלים בזמן אמת מיחידת ה-IMU, ומצביעים מספר מצבי פעולה לבחירה בהתאם לאופי הרכיבה.

גרסת ה-GT מצוידת בנוסף בתאורת לד מטריקס בחזית, משקף גבוה ומתכוונן חשמלית, ידיות מחוממות  ומפתח חכם. בפסגה מוצעת גרסת GT+ שמגיעה כאמור כסטנדרט עם תיבת ההילוכים האוטומטית Y-AMT וחבילת מערכות בטיחות מתקדמות מבוססות ראדאר הכוללת בקרת שיוט אדפטיבית, התרעת התנגשות וזיהוי תנועה בשטחים מתים.

Yamaha Tracer9 2025 22Yamaha Tracer9 2025 22Preview
Yamaha Tracer9 2025 19Yamaha Tracer9 2025 19Preview
Yamaha Tracer9 2025 10Yamaha Tracer9 2025 10Preview
Yamaha Tracer9 2025 11Yamaha Tracer9 2025 11Preview
Yamaha Tracer9 2025 13Yamaha Tracer9 2025 13Preview
Yamaha Tracer9 2025 12Yamaha Tracer9 2025 12Preview
Yamaha Tracer9 2025 17Yamaha Tracer9 2025 17Preview
Yamaha Tracer9 2025 18Yamaha Tracer9 2025 18Preview
Yamaha Tracer9 2025 28Yamaha Tracer9 2025 28Preview
Yamaha Tracer9 2025 20Yamaha Tracer9 2025 20Preview
Yamaha Tracer9 2025 30Yamaha Tracer9 2025 30Preview
Yamaha Tracer9 2025 15Yamaha Tracer9 2025 15Preview
Yamaha Tracer9 2025 14Yamaha Tracer9 2025 14Preview
Yamaha Tracer9 2025 16Yamaha Tracer9 2025 16Preview
Yamaha Tracer9 2025 24Yamaha Tracer9 2025 24Preview
Yamaha Tracer9 2025 26Yamaha Tracer9 2025 26Preview
Yamaha Tracer9 2025 27Yamaha Tracer9 2025 27Preview
Yamaha Tracer9 2025 01Yamaha Tracer9 2025 01Preview
Yamaha Tracer9 2025 02Yamaha Tracer9 2025 02Preview
Yamaha Tracer9 2025 03Yamaha Tracer9 2025 03Preview
Yamaha Tracer9 2025 04Yamaha Tracer9 2025 04Preview
Yamaha Tracer9 2025 05Yamaha Tracer9 2025 05Preview
Yamaha Tracer9 2025 06Yamaha Tracer9 2025 06Preview
ימאהה טרייסר 9ימאהה טרייסר 9Preview
Yamaha Tracer9 2025 08Yamaha Tracer9 2025 08Preview
Yamaha Tracer9 2025 09Yamaha Tracer9 2025 09Preview
ימאהה טרייסר 9ימאהה טרייסר 9Preview
Yamaha Tracer9 2025 29Yamaha Tracer9 2025 29Preview

אופנוע אוטומטי אופנוע תיור אופנוע תיור אוטומטי טרייסר 9 טרייסר 9 GT ימאהה ימאהה טרייסר 9 ימאהה טרייסר 9 GT תערוכת מילאנו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
BYD רוצה להעיר מחדש ולחשמל את קטגוריית המיני עם דולפין סרף

BYD רוצה להעיר מחדש ולחשמל את קטגוריית המיני עם דולפין סרף

לנד רובר דיפנדר 110 S200 (מבחן דרכים): בחזרה למקורות

לנד רובר דיפנדר 110 S200 (מבחן דרכים): בחזרה למקורות

עולה כיתה: החל שיווק יונדאי טוסון ההיברידי בישראל

עולה כיתה: החל שיווק יונדאי טוסון ההיברידי בישראל

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב הרביעי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב הרביעי

ואתם חשבתם שטראמפ נגדנו

ואתם חשבתם שטראמפ נגדנו

בחזרה לסוואנה: רנו 4 החשמלית יורדת לשטח

בחזרה לסוואנה: רנו 4 החשמלית יורדת לשטח

עומס חום: מה לעשות עם רכב חשמלי בשרב הכבד

עומס חום: מה לעשות עם רכב חשמלי בשרב הכבד

הונדה CB1000 הורנט (מבחן דרכים): סטריטפייטר נקודה

הונדה CB1000 הורנט (מבחן דרכים): סטריטפייטר נקודה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד