אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל
ראשי » דו-גלגלי » בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל
ווג DS800 ראלי

בעקבות הטנרה: ווג DS800 ראלי בישראל

גם ווג מצטרפת לחגיגת אופנועי האדוונצ'ר ראלי ומתחילה לשווק בישראל את DS800 ראלי שהוא האדוונצ'ר הקרבי ביותר בהיצע שלה

אופיר דואק 28/10/2025 צלם: יצרן

היצע אופנועי האדוונצ’ר של Voge הסינית זוכה בימים אלו לחיזוק נוסף עם הגעתו ארצה של ה-DS800 ראלי. מדובר בדגם אדוונצ’ר בקטגוריה הבינונית המתמקם בין ה-DS625 וה-DS900, אך בניגוד לאחיו וכפי שניתן להבין משמו הוא מכוון לתת הקטגוריה החמה ביותר בנישת האדוונצ’רים כיום – זו הממוקדת ברכיבת שטח בסגנון אופנועי הראלי חוצי המדבריות. במילים אחרות, מדובר בתשובה של ווג לימאהה טנרה 700 הסופר פופולארי.

בהתאם לחוקי הז’אנר, ווג DS800 ראלי מציג מראה חרגולי זקוף עם משקף גבוה, מיגון רוח צידי מעל גובה מיכל הדלק ומצדדי האופנוע ומושב שמתנשא לגובה של 850 מ”מ. המראה הקרבי מגובה גם ברכיבים היקפיים תואמים, בהם מיכל דלק ענק בנפח של 24 ליטרים מיגון גחון מסיבי ופנסי ערפל. את החבילה החיצונית משלימים חישוקי שפיצים עם צמיגי טיובלס בעלי פרופיל קרבי בקוטר 21 אינץ’ מלפנים ו-18 אינץ’ מאחור, מה שמאפשר מרווח גחון של 22 ס”מ.

המנוע של ווג DS800 הוא מנוע טווין מקבילי בנפח 798 סמ”ק עם סידור של פיני טלטלים בזווית של 270 מעלות. למנוע תפוקה מקובלת בקטגוריית הנפח הזו, עם 95 כ”ס ב-9,000 סל”ד ומומנט של 8.3 קג”מ ב-6,500 סל”ד – נתונים די דומים לאלו של ק.ט.מ 790 אדוונצ’ר. לצד זאת ולמרות מיכל הדקל הגדול, ה-DS800 ראלי מתהדר במשקל עצמי נמוך יחסית של 213 ק”ג כשהוא מתודלק. לשם השוואה המתחרה הכתום שוקל 203 ק”ג ללא דלק.


התפריט הקרבי ממשיך גם למכלולים ההיקפים. לאופנוע מזלג קדמי הפוך ובולם אחורי מתוצרת קאייבה, כשלשניהם אפשרות כיוונון מלאה ומהלך של 200 מ”מ מלפנים ו-190 מ”מ מאחור כשהם מסתייעים במשכך היגוי מקורי. מערכת הבלימה כולל צמד דיסקים בקוטר 310 מ”מ מלפנים עם קאליפרים מתוצרת ניסין מלפנים ומאחור. כמובן שיש דם מערכת ABS והיא מיציע אפשרות ניתוק מלא או חלקי לטובת רכיבה בשטח. בנוסף מגיע ה-DS800 ראלי כשהוא מצויד גם בשני מצביע רכיבה לבחירה, בקרת משיכה בעל אפשרות ניתוק, מצמד מחליק ומערכת ניטור לחץ אוויר בצמיגים.

כמקובל אצל ווג, האופנוע מגיע ברמת אבזור גבוהה הכוללת מסך TFT אנכי צבעוני עם קישורית BT, מצלמת דרך קדמית מובנית, חימום לידיות ולמושב, ג’ק אמצע ומיגוני ידיים מקוריים. מחירו של ווג DS800 ראלי עומד על 60 אלף שקלים כולל אגרות רישוי, כ- 15 אלף שקלים פחות ממחירם של מק.ט.מ 790 אדוונצ’ר וימאהה טנרה 700 בסיסי, וזה יכול להפוך את הקטגוריה החמה הזו לחמה עוד יותר.

DS800 ראלי Voge VOGE DS800 RALLY אדוונצ'ר ראלי אופנוע אדוונצ'ר ווג ווג DS800 ראלי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
יד ראשונה 0 ק”מ: היחידה האחרונה מגרסת המחווה למקלארן F1 GTR מחפשת בעלים

יד ראשונה 0 ק”מ: היחידה האחרונה מגרסת המחווה למקלארן F1 GTR מחפשת בעלים

יוקרה קוראנית בגדול: ג’נסיס G90 מגיעה להפגין נוכחות במועדון המיליון

יוקרה קוראנית בגדול: ג’נסיס G90 מגיעה להפגין נוכחות במועדון המיליון

KGM טורס הייבריד (מבחן דרכים): התשובה ההיברידית

KGM טורס הייבריד (מבחן דרכים): התשובה ההיברידית

דיזל, חשמל, וגם מימן: טויוטה חושפת היילקס חדש וירוק מתמיד

דיזל, חשמל, וגם מימן: טויוטה חושפת היילקס חדש וירוק מתמיד

עד 777 כ”ס ו-710 ק”מ טווח: IM מוטורס יוצאת לדרך בישראל

עד 777 כ”ס ו-710 ק”מ טווח: IM מוטורס יוצאת לדרך בישראל

GYMKHANA חוזרת עם טראויס פסטרנה וסובארו מפלצתית

GYMKHANA חוזרת עם טראויס פסטרנה וסובארו מפלצתית

תערוכת מילאנו: CF מוטו מציגה אדוונצ’ר בגדול

תערוכת מילאנו: CF מוטו מציגה אדוונצ’ר בגדול

תערוכת מילאנו: הונדה WN7 החשמלי יוצא לדרך

תערוכת מילאנו: הונדה WN7 החשמלי יוצא לדרך

לידיעת השליחים: קימקו מובי חדש הוצג במילאנו

לידיעת השליחים: קימקו מובי חדש הוצג במילאנו

איון HT (מבחן דרכים): בליגה של הגדולים

איון HT (מבחן דרכים): בליגה של הגדולים

מילאנו 2025: סוזוקי ממציאה מחדש את ה-SV והופכת אותו לקרוסאובר

מילאנו 2025: סוזוקי ממציאה מחדש את ה-SV והופכת אותו לקרוסאובר

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

פאניגאלה על הכוונת: CF מוטו חושפת אופנוע סופרבייק עם מנוע V4

פאניגאלה על הכוונת: CF מוטו חושפת אופנוע סופרבייק עם מנוע V4

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד