הדור החדש של מרצדס AMG GT שהוצג בשנה שעברה הפך תוך זמן קצר למשפחת דגמים שלמה. תוך שנה נחשפה מכונית הקופה, שהיא למעשה גרסת 2+2 סגורה לסדרת ה-SL, עם מנועי 4 או 8 צילינדרים מוגדשות, גרסת Pro בעלת אפי ספורטיבי יותר וגרסת GT2 כבסיס למכונית המסלול.
אל אלו הצטרפה בתחילת השנה גרסה היברידית נטענת כגרסת הביצועים הבכירה של הסדרה עם 816 כ”ס, הנושאת את הכינוי AMG GT 63 SE (כשהאות E מסמלת כמובן Electric). אלא שבמרצדס לא מסתפקים בכך ועובדים על גרסאות נוספות שיצטרפו למבחר, אחת מהן היא גרסה מחוזקת של ה-GT63 שתגשר על הפער בינה לבין ה-SE השרירית.
כעת אנחנו מביאים לכם תמונות ריגול בלעדיות של גרסת ה-S החדשה של מרצדס AMG GT, כפי שנתפסה במצלמתו של אחד חברי המערכת. אב טיפוס שנמצא בשלבי ניסוי סופיים על הכביש בציבורי, מה שמעיד שהוא במרחק של חודשים ספורים מחשיפתו הרשמית.
אב הטיפוס לא נושא את סמל מרצדס הגדול על השבכה הקדמית, אבל זה בטח לא מה שמצליח להטעות לגבי זהות המכונית. באופן לא שגרתי, מכונית הניסוי שנתפסה כמעט ולא נושאת אמצעי הסוואה, למעט בחזית על פתחי האוורור שבפגוש הקדמי. מה שאומר במרצדס לא מתכוונים לעשות שינויים עיצוביים מהותיים ביחס לשאר הגרסאות בסדרה שאינן גרסאות הומולוגציה וה-Pro ממוקדות המסלול, כשהשוני העיצובי של ה-S בחזית לעומת ה-SE יבוא לידי ביטוי במראה מסיטי הרוח וצורת החרב הקדמית התחתונה.
מאחור ניתן להבחין בספויילר אחורי קבוע שונה, אם כי יתכן שבגרסת הייצור יהיה ספוילר אחורי מתקבל בעל מספר מצבי מיקום. כמו כן ניתן להבחין בעיצוב מעט שונה לדיפיוזר האחורי.
הסקרנות האמיתית היא לגבי יחידת ההנעה. ה-S צפויה לעשות שימוש בגרסה מחוזקת של מנוע ה-V8 כפול המגדשים בהפח 4.0 ליטר של AMG, אשר ב-GT 63 מניב 580 כ”ס וכ-612 כ”ס במהדורת ה-Pro. ניתן לצפות למקצה שיפורים שיקפיץ את ההספק אל מעבר ל-600 כ”ס בואכה 650 כ”ס כדי ליצור בידול משמעותי שיצדיק תוספת מחיר משמעותית. גם המכלולים ההיקפיים אמורים להשתדרג בהתאם.