ק.ט.מ 890 דיוק R נוחת כאן, מדובר באופנוע נייקד חדש מבית היצרן האוסטרי שלוקח את המתכון של הדיוק 790 ומשדרג אותו. בליבו מנוע טווין-מקבילי בנפח 890 סמ”ק שמפיק 121 כ”ס ו-10.1 קג”מ על משקל יבש של 166 ק”ג בלבד, כל הטוב הזה עומד בתקנות זיהום האוויר יורו 5. ק.ט.מ 890 דיוק R החדש מוגדר כאופנוע נייקד ספורטיבי שאמור לשלב בהצלחה בין משימות היום-יום לבין יכולות מרשימות בימי מסלול. יש כאן מערך בקרות רחב הכולל שלושה מצבי רכיבה כסטנדרט(rain ,street ,sport) לצד חבילת track אופציונאלית, בקרת אחיזה בהטיה, בקרת דריפט, ABS בהטיה, בקרת ווילי, בקרת בלימת מנוע וקוויק-שיפטר להעלאה והורדת הילוכים- כל אלה מוצגים דרך מסך דיגיטלי צבעוני שיודע להתחבר לסמארטפון.
ה-890 מאופיין במכלולים היקפיים משופרים לעומת ה-790 בכדי לתמוך בהספק שצמח ולטובת חידוד האופי הספורטיבי. המתלים הם בולמי WP APEX בעלי יכולות כיוון מלאות של שיכוך כיווץ והחזרה. מערכת הבלימה תוצרת ברמבו כוללת זוג דיסקים קדמיים בקוטר 320 מ”מ עם קאליפרים רדיאליים מונובלוק ודיסק אחורי יחיד בקוטר 240 מ”מ. בנוסף עודכנה הארגונומיה לטובת תנוחת רכיבה ספורטיבית כשהכידון הוסט מעט קדימה ולמטה והרגליות הוסטו אחורה ולמעלה. מחיר ההשקה עומד על 79,990 שקלים ואנחנו כבר מחכים לחוש אותו באופן מלא.
דלב, הלכה למעשה, רואים את חשיבות קטגוריית הנייקדים החמה ובמקביל להשקת הדיוק החדש, מעדכנים את מחירו של הדיוק 790 ל-69,990 שקלים אל מול המתחרים הישירים ובקרוב תוצע למכירה גרסת דיוק 790 מוגבלת הספק ל-47 כ”ס המתאימה לבעלי רישיון A1. בנוסף, דלב מורידים כעת את מחיר המחירון עבור ה-DUKE 390 ל- 29,990 שקלים.