בזמן שרבים עוד מנסים לעכל את בוגאטי טורביו החדשה, על עיצובה המרשים, יחידת ההנעה האדירה שלה ונתוני הביצועים המסחררים יש מי שפחות מתרגש. בשבדיה שומרים על קור רוח ואנשי קוניגסאג ממשיכים בעסקים כרגיל, כאשר הם לקחו למסלול בשדה התעופה אורברו את הג’סקו, מכונית העל הבכירה שלהם, ויצאו לשבור שיאי מהירות.
כעת מגיע האישור הרשמי, כאשר קוניגסאג ג’סקו קבעה ארבעה שיאי עולם, כשהיא שברה את השיאים שקבעה בעצמה בשנה שעברה באותו מקום עם הרגרה. השיא החשוב והמשמעותי ביותר הוא שיא התאוצה מ-0 ל-400 קמ”ש, מהירות שרק מכוניות ספורות בעולם מסוגלות לאתגר אותו. בעוד לבוגאטי טורביו נדרשות פחות מ-25 שניות כדי להגיע ל-400 קמ”ש, קוניגסאג ג’סקו קבעה שיא יוצא דופן כשהשלימה את המיאוץ הזה ב-18.82 שניות בלבד.
קוניגסאג גם שברה את השיא בתאוצה ל-400 קמ”ש ובחזרה לעמידה וקבעה אותו על 27.83 שניות, שיפור של כשניה מהשיא שקבעה בשנה שעברה עם הרגרה. שני שיאי עולם נוספים נרשמו במבחני תאוצה דומים בזינוק מ-0 ל-250 מייל לשעה (402.5 קמ”ש) ובזינוק מ-0 ל-250 מייל לשעה ובלימה לעמידה. התוצאות שהושגו הן 19.2 שניות ו-28.27 שניות בהתאמה.
קוניגסאג ג’סקו הוצגה בשנת 2021 כמחליפתה של האגרה וממשיכה בשושלת מכוניות העל הקיצוניות של החברה. היא מצוידת במנוע V8 כפול מגדשים בנפח 5.0 ליטר המספק 1,280 כ”ס בשימוש בדלק רגיל, אך עם דלק E85, החוקי והזמין בלא מעט מדינות, כפי שנעשה שימוש במבחני התאוצה הספק המנוע מזנק ל-1,600 כ”ס ללא עזרה חשמלית כלשהי. עדין 200 כ”ס פחות מהבוגאטי ההיברידית, אבל כפי ששמתם לב זה לא ממש עניין עבורה.
המכונית ששברה את שיאי המהירות היא מכונית סדרתית לחלוטין (עד כמה שאפשר לקרוא לג’סקו מכונית סדרתית) שצוידה בחבילת “אבסלוט” האופציונלית של החברה שנועד לביצועים בקו ישר, ובה מקדם הגרר של המכונית מופחת ל-0.278CD הודות להסרת הספויילר האחורי, חישוקים שונים ועוד מספר שינויים אווירודינמיים. הצמיגים, עניין חשוב במחנים שכלו, הם צמיגים סדרתיים וחוקיים לכביש: מישליין פיילוט ספורט קאפ 2 R.