אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ב’הנסי’ חושבים שקורבט ZR1 עם 1,200 כ”ס זה רעיון טוב
ראשי » חדשות » ב’הנסי’ חושבים שקורבט ZR1 עם 1,200 כ”ס זה רעיון טוב
הנסי ZR1

ב’הנסי’ חושבים שקורבט ZR1 עם 1,200 כ”ס זה רעיון טוב

סדנת הנסי הציגה מגוון פתרונות לכל אלה שלא יכולים להסתפק ב-755 כ"ס

בן חסון 14/12/2017

מאז שהוצג הדור הנוכחי של קורבט ZR1 הוא לא מפסיק לעלות לכותרות, בכל זאת למכונה עם 755 כ”ס נותנים הרבה כבוד.

העניין הוא שכמו שיש כאלה שנדהמו כששמעו כמה סוסים שוכנים מתחת למכסה המנוע שלה, יש גם לא מעט חבר’ה שבשבילם זה פשוט לא מספיק. כאן נכנסת לתמונה סדנת הנסי.

נכון, בזמנה ה”פנוי” הסדנה עוסקת בתכנון מכונית שגורמת לבוגאטי שירון לעמוד בצד ולעשות חשבון נפש, אבל הליבה עדיין נמצאת בערכות השיפורים שהסדנה מציעה ונחשבות לכאלה מהשורה הראשונה.

קורבט ZR1
חיצונית בהנסי הסתפקו בעבודת מחשב על תמונות היצרן של שברולט, מזל שמתחת למכסה המנוע הכל שונה…

 


ראשונה עומדת גרסת ה-HPE850, שבטח כבר הבנת שהספקה נאמד ב-850 כ”ס (ו-98.8 קג”מ). בהנסי השיגו את תוספת ההספק בעזרת שורה ארוכה של שינויים – החל בשסתומי כניסה ויציאה חדשים, גל זיזים חדש, סעפת יניקה משודרגת, ממיר קטליטי ליברלי יותר, שינויים למערכת הפליטה, עדכון לניהול המנוע ועוד. אה, יש גם שטיחים חדשים של הנסי בתא הנוסעים. שווה.

שברולט עדיין לא פרסמה את נתוני הביצועיים הרשמיים של הקורבט, מנגד הנסי מבטיחה שה-ZR1 “שלה” (בגרסה החלשה מתוך השלוש שהציגה, להזכירך) תסיים את המאוץ ל-100 קמ”ש ב-2.6 שניות ותחצה רבע מייל בתוך 10.3 שניות.

קורבט ZR1
באיזה הספק תרצה את ה-ZR1 שלך?

 

הגרסה הבאה ברשימה מתבססת על השינויים שנעשו ב-850, אבל מוסיפה מגדש-על ומצנן ביניים חדשים ונקראת HPE1000. זה אומר שכאן יעמדו לרשות הנהג 1000 כ”ס ו-133.5 קג”מ. ל-100 קמ”ש היא תגיע בתוך 2.5 שניות והיא תחצה רבע מייל ב-9.7 שניות.

בראש עומדת ה-HPE1200. לגרסה זו מנוע שנפחו הוגדל ל-7.0 ל’ (6.2 ל’ “בלבד” באחרות), בוכנות מאלומיניום, טלטלים מותאמים מפלדה מחושלת, גל ארכובה חדש שיוכל לעמוד בעומסים שהמנוע מייצר ועוד. כל העבודה הקשה של הנסי מסתכמת ב-1,200 כ”ס ו-147.4 קג”מ, שמסוגלים להאיץ את ה-ZR1 הלא ממש סטנדרטית הזו ל-100 קמ”ש ב-2.2 שניות, לרבע מייל בתוך 9.2 שניות ולרשום יותר מ-370 קמ”ש מרביים.

שברולט קורבט ZR1
החליפו שם הכל, בערך

 

המחירים לשיפורים הללו טרם נמסרו, אבל בהנסי מספרים כי הייצור מוגבלת ועומד על כ-100 יחידות לכל אחת מהגרסאות. ואם אתה דואג לגבי עמידות המכלולים דע לך שהנסי מספקת אחריות מלאה למשך שנתיים או 24,000 מייל על השתיים הראשונות ושנה או 12,000 מייל על ה-1,200. יופי, נרגענו.

הנסי ZR1

קורבט ZR1
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עוד יוקרה מסין:  אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

עוד יוקרה מסין: אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

רומא למתקדמים: פרארי אמלפי החדשה נחשפת

רומא למתקדמים: פרארי אמלפי החדשה נחשפת

שובה של אגדה? לנצ’יה דלתא אינטגרלה חוזרת

שובה של אגדה? לנצ’יה דלתא אינטגרלה חוזרת

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד