בסדנת הנסי הטקסנית לא משעמם לרגע, ובכל זמן נתון מישהו בסדנה חושב כיצד לייצר עוד מפלצת עתירת כוחות סוס עם מנוע V8. היצע הדגמים והקיטים לשיפורים שמציעה הנסי הוא ענק וכולל כמה רמות של שיפורים לכל כלי רכב. באופן מסורתי שומרים בהנסי את הכינוי ונום (ארס) לדגמים הכי קיצונים ואקסקלוסיביים שלהם, זאת כדי לייצר קשר ישיר לדגמי העל הונום F5 והונום GT, שהם פסגת גאוותה של הסדנה כשהם נחשבים מבין הדגמים המהירים ביותר שיוצרו אי פעם בייצור סדרתי.
בימים אלו מצמידה הנסי את הכינוי המחייב ונום, או יותר נכון סופר ונום, למהדורה מוגבלת חדשה אותה היא יוצרת על בסיס הפורד מוסטאנג. הקיט מיועד לדגמי ה-V8 של המוסטאנג, GT או דארק הורס, ומיועד להפוך אותם למפלצת ביצועים עם תוספת מגדש על ומכלולים משודרגים, זאת לצד חבילת מסלול שגם תאפשר למצות את הביצועים הללו לא רק בקו ישר.
מנוע ה-5.0 ליטר של המוסטאנג מקבל בגרסת הסופר ונום תוספת של מגדש על חד עם טיפול מקיף הכולל מזרקים מוגדלים, משאבת דלק מחוזקת וניהול מנוע משופר. למעשה מדובר בקיט שיפורים דומה לזה שהוצג לפני קצת פחות משנה בהנסי H850 עם נתוני תפוקה דומים. קיט זה מתגבר את ההספק המרבי ב-70% ומעמדי אותו על 850 כ”ס במתקבלים ב-7,250 סל”ד עם מומנט עצום של כמעט 90 קג”מ ב-4,900 סל”ד.
בסופר ונום מצטרפים למנוע המחוזק גם מערכת יניקה חדשה עם כונסי אוויר מוגדלים ומערכת קירור מחוזקת המגובה בפתחים נוספים בכנפיים לתיעול החום מתא המנוע. לקינוח חלקי הגימור של המנוע עשויים מסיבי פחמן כדי שיהיה כיף לא פחות להסתכל עליו. את יחידת ההנעה יהיה ניתן לקבל עם תיבת הילוכים ידנית בעלת שישה יחסי העברה או עם תיבה אוטומטית בעלת עשרה הילוכים. נתוני הביצועים דומים לאלו של מוסטאנג עם קיט H850 וזה אומר 3.2 שניות בזינוק ל-96 קמ”ש, ורק 10.9 שניות כדי לחצות רבע מייל במהירות של 214 קמ”ש בקצה הישורת.
השוני בגרסת הסופר ונום מגיע מעבר לכיול המתלים המוקפד בקיט אווירודינמי מלא העשוי מסיבי פחמן וכולל מסיט רוח תחתון מלפנים, כונסי אוויר אקטיביים על מכסה המנוע, חצאיות צד, ספויילר “זנב ברווז” חצוי וכנף אחורית מתכווננת. כל אלו אמורים לספק כוח הצמדה משופר שיעזור למוסטאנג הזאת להפגין יכולת גם בפניות על המסלול. חבילת השדרוגים כוללת גם חישוקי 20 אינץ’, מושבי רקארו ספורטיביים עם גימור עור ואלקנטרה שתואם גם את דיפון תא הנוסעים.
בהנסי מתכוונים לייצר רק 91 יחידות מהמוסטאנג סופר ונום, כמחווה לשנת ייסודה של הסדנה. בכל זאת, צריך להשאיר מקום לגרסה מיוחדת נוספת שבטח תוצג בעתיד. מחיר הקיט בארה”ב עומד על 150 אלף דולר כשדרוג למוסטאנג GT ו-164 אלף דולר כשדרוג למוסטאנג דארק הורס, כאשר המחירים כוללים את מחיר המכונית הסדרתית עליה יותקן הקיט. כלומר עלות הקיט היא כ-100 אלף דולר בנוסף למחיר הבסיס של המוסטאנג אצל הדילרים. מזל לפחות שמקבלים מהנסי 3 שנות אחריות מלאה.