אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
ארבע קטנות חמות שחייבות להיות כאן
ראשי » מגזין » ארבע קטנות חמות שחייבות להיות כאן

ארבע קטנות חמות שחייבות להיות כאן

השוק הישראלי שופע מתמיד, אבל עדיין אנחנו מוצאים על מה להתלונן. הנה 4 מכוניות קטנות שלדעתנו כבר היו צריכות להיות מיובאות לכאן, מזמן

אריאל אלסיבוני 31/10/2021

השוק המקומי הפך מתוחכם ורחב יותר. בזה אין ספק. האפשרויות העומדות בפני רוכש רכב ישראל ממוצע רבות ומגוונות. אבל אנחנו לא רוכשי רכב ישראליים ממוצעים. אנחנו רוצים קצת יותר מהמכונית שלנו. קצת שמחת חיים, קצת ייחוד, קצת מהירות. מכונית קטנה, אבל כזו שכוונה למקומות שבהם המכונית של ישראל ישראלי לא תדרוך ביום-יום. למה הן לא כאן? שאלה מצוינת. התשובה כרגיל תכלול מילים כמו תכנון מלאי, כדאיות כלכלית, צפי מכירות וגודל קהל היעד (תרגיש חופשי להוסיף עוד כמה משלך). כך או כך, אלו ארבעת המכוניות שלדעתנו היו יכולות להפוך את הכבישים שלנו למקום שמח יותר.

טויוטה יאריס GR

בפשטות זו המכונית שיכולה למלא את המקום של רפליקות הראלי היפניות. המכונית הזו מחוברת בקשר ישיר למכונית הראלי של טויוטה – וזה לא יכול להיות רע. לא עם 261 כ”ס, גיר ידני ומערכת הנעה כפולה שיודעת להעביר עד 70 אחוז מהמומנט לאחור. המשקל נמוך מהמקובל בימים אלו (1,280 ק”ג) ואין צל של ספק שהמכונית הזו תוכל לעשות צרות גם לגדולות, חזקות, נחשבות ויקרות ממנה.

500_gryaris2020-189500_gryaris2020-189Preview
500_gryaris2020-158500_gryaris2020-158Preview
500_gryaris2020-160500_gryaris2020-160Preview
500_gryaris2020-126500_gryaris2020-126Preview
500_gryaris2020-129500_gryaris2020-129Preview
500_gryaris2020-131500_gryaris2020-131Preview
500_gryaris2020-109500_gryaris2020-109Preview

 


יונדאי I20N

אם היונדאי I20N טובה כמו גרסת ה-N של ה-I30, זו אמורה להיות מכונית ספורטיבית נהדרת. הכוח כאן קצת יותר נמוך מהאחות הגדולה (204 כ”ס), וכך גם המשקל (1,190 ק”ג). אלברט בירמן, את השם אתה כבר מכיר, ככל הנראה עשה את מה שהוא יודעת לעשות גם כאן. גם בקטגוריה הזו מדובר בניסיון ראשון ספורטיבי של הקוריאנים (ולא הגטס GLF 1.6 ל’ הידנית לא ממש נחשבת כאן) כזו שממש יכולה לנגן על שני הדברים האהובים על הקהל הישראלי – אמינות ושמירת ערך – עם פלפל לשם שינוי.

hyundai-all-new-i20-n-04hyundai-all-new-i20-n-04Preview
hyundai-all-new-i20-n-06hyundai-all-new-i20-n-06Preview
hyundai-all-new-i20-n-07hyundai-all-new-i20-n-07Preview
hyundai-all-new-i20-n-08hyundai-all-new-i20-n-08Preview
hyundai-all-new-i20-n-15hyundai-all-new-i20-n-15Preview
hyundai-all-new-i20-n-02hyundai-all-new-i20-n-02Preview
hyundai-uk-i20-n-0721-interior-01hyundai-uk-i20-n-0721-interior-01Preview
hyundai-uk-i20-n-0721-interior-04hyundai-uk-i20-n-0721-interior-04Preview

 

פורד פיאסטה ST

גם כאן, אותו התמהיל. קטנה חמה, מחברה שעשתה לעצמה שם בכיול שלדות הנעה קדמית, משקל מתחת ל-1,200 ק”ג ומנוע קטן מוגדש עם 200 כ”ס. במקרה הספציפי הזה, גם מדובר במכונית זולה למדי, בייחוד לעומת אלו שמופיעות ברשימה מעלה. במקרה של הפיאסטה מדובר גם בטרי יחסית שמבוסס על הפיאסטה החדשה שהוצגה זה מכבר.

New FIesta - STNew FIesta - STPreview
New FIesta - STNew FIesta - STPreview
New FIesta - STNew FIesta - STPreview
New FIesta - STNew FIesta - STPreview
New FIesta - STNew FIesta - STPreview
New FIesta - STNew FIesta - STPreview
New FIesta - STNew FIesta - STPreview
New FIesta - STNew FIesta - STPreview

 

סוזוקי סוויפט ספורט

המכונית הכי זולה ברשימה הזו, היא גם זו שאנחנו הכי מחכים לה. היא מוכרת לנו (אומנם ברמת שיפור כזו או אחרת) מחברות ההשכרה שמפוזרות מסביב לנורבורגרינג ותמיד מפתיע לגלות כמה המתכון הבסיסי הזה מהנה, עם העדכונים הנכונים, גם על המסלול הכי תובעני בעולם. זו מכונית פשוטה יותר משאר המכוניות ברשימה, אבל עם 130 כ”ס, גיר ידני (6 היל’), 1,000 ק”ג וצמיגים צנועים – זה בדיוק המתכון להנאה פשוטה מנהיגה.

key_img01key_img01Preview
key_img03 (1)key_img03 (1)Preview
key_img08key_img08Preview
in_img01in_img01Preview

טויוטה טויוטה יאריס טויוטה יאריס GR יונדאי יונדאי I20 יונדאי I20N יונדאי N סוזוקי סוזוקי סוויפט סוזוקי סוויפט ספורט פורד פורד פיאסטה פורד פיאסטה ST
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
תערוכת מילאנו: הונדה WN7 החשמלי יוצא לדרך

תערוכת מילאנו: הונדה WN7 החשמלי יוצא לדרך

לידיעת השליחים: קימקו מובי חדש הוצג במילאנו

לידיעת השליחים: קימקו מובי חדש הוצג במילאנו

מילאנו 2025: סוזוקי ממציאה מחדש את ה-SV והופכת אותו לקרוסאובר

מילאנו 2025: סוזוקי ממציאה מחדש את ה-SV והופכת אותו לקרוסאובר

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

פאניגאלה על הכוונת: CF מוטו חושפת אופנוע סופרבייק עם מנוע V4

פאניגאלה על הכוונת: CF מוטו חושפת אופנוע סופרבייק עם מנוע V4

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

הנאה כפולה: העתיד של STI בבנזין וחשמל

הנאה כפולה: העתיד של STI בבנזין וחשמל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד