אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אפריליה טוארג 660 מתעדכן ומקבל גרסת ראלי קרבית
ראשי » דו-גלגלי » אפריליה טוארג 660 מתעדכן ומקבל גרסת ראלי קרבית
אפריליה טוארג ראלי

אפריליה טוארג 660 מתעדכן ומקבל גרסת ראלי קרבית

אפריליה מציגה במילאנו גרסת ראלי משודרגת וקשוחה לאופנוע האדוונצ'ר הקרבי שלה לצד עדכונים קלים לגרסה הסטנדרטית

אופיר דואק 06/11/2024 צלם: יצרן

בדיוק לפני 3 שנים הציגה אפריליה בתערוכת מילאנו את טוארג 660 שהכניס אותה לקטגוריה החמה של אופנועי האדוונצ’ר. באפריליה בחרו שלא להציג עוד אדוונצ’ר רך, אלא קפצו ישירות לתת הנישה של אופנועי הראלי אדוונצ’ר, היישר מול ימאהה טנרה 700 (שגרסה עדכנית שלה מוצגת במילאנו) ועם קריצה לטוארג המקורי מראשית שנות 90 שהיה מאופנועי הדו”ג הקרביים הבולטים של התקופה.

למרות שחלפו 3 שנים, הסתפקו באפריליה בתצורה הרגילה של הטוארג ולא הציגו לו גרסאות קרביות יותר כפי שעשו רוב המתחרים ובעיקר ימאהה עם הטנרה. לפחות עד עכשיו. עם פתיחת תערוכת מילאנו 2024 חשפה אפריליה גרסת קרבית של הטוארג תחת השם “ראלי”, כשעל הדרך ניצלה אתה הזדמנות להעניק מספר שיפורים קלים גם לגרסה הסטנדרטית.

השנויים לכלל דגמי הטוארג לשנת 2025 כוללים עדכון קל ליחידת התאורה הקדמיות והתאמת המנוע לתקינת יורו 5+, בין הייתר על ידי עדכון ניהול המנוע וגופי מצערת חדשים שגדלו מקוטר של 48 לקוטר של 52 מ”מ. לא משהו שהיינו שמים לב אליו אם לא היו מספרים לנו.


אפריליה טוארג הוא אחד מאופנועי הראלי אדוונצ’ר הקרביים למראה שבבסביבה, אבל את גרסת הראלי ממש אי אפשר לפספס. היא מתהדרת בצביעת רפליקה שחורה עם גרפיקה תואמת לאופנועי החברה שהתחרו בראלי דקאר. שלדה נצבעה באדום כאשר החישוקים, הכידון והמזלג קדמי מצופיים אנודייז מוזהב ובולטים למרחוק. מלפנים ישנו מגן בוץ גבוה, מגיני מזלג תחתונים ובגחון הותקן מגן אלומיניום מאסיבי והיקפי, המשמש גם כפלטת החלקה במידת ומרווח הגחון המוגדל לא מספיק במעבר מכשולים. מערכת המתלים שודרגה וכוללת את אותם מזלג ובולם אחורי מתוצרת קאייבה עם מהלך של 240 מ”מ, אך קפיצי המזלג הוחלפו לקשיחים יותר מה שתרם להגבהה קלה של האופנוע. המתלים זכו גם לכיול שונה כדי להתאים לעומסים גבוהים יותר ברכיבת שטח אגרסיבית.

אפריליה טוארג ראלי מגיע עם מערכת פליטה חדשה ופתוחה של  SC Project עם דוד אחורי מטיטניום בעל פתיח יציאה מוגדל של 60 מ”מ. מערכת הפליטה החדשה חוסכת 5 ק”ג ממשקלו אל אפריליה טוארג ראלי, ומעמידה את משקלו על 199 ק”ג כולל דלק. שנויים נוספים אותם קיבל האופנוע הם כידון גבוה יותר ומושב גבוה יותר ב-2 ס”מ, חישוקים חדשים ועמידים יותר, מגן מוליך שרשרת תחתון ומגיני ידיים מאסיביים יותר.

Aprilia Tuareg Rally 2025 17Aprilia Tuareg Rally 2025 17Preview
Aprilia Tuareg Rally 2025 07Aprilia Tuareg Rally 2025 07Preview
Aprilia Tuareg Rally 2025 09Aprilia Tuareg Rally 2025 09Preview
Aprilia Tuareg Rally 2025 15Aprilia Tuareg Rally 2025 15Preview
Aprilia Tuareg Rally 2025 11Aprilia Tuareg Rally 2025 11Preview
Aprilia Tuareg Rally 2025 12Aprilia Tuareg Rally 2025 12Preview
Aprilia Tuareg Rally 2025 14Aprilia Tuareg Rally 2025 14Preview
Aprilia Tuareg Rally 2025 13Aprilia Tuareg Rally 2025 13Preview
Aprilia Tuareg Rally 2025 04Aprilia Tuareg Rally 2025 04Preview
Aprilia Tuareg Rally 2025 05Aprilia Tuareg Rally 2025 05Preview
Aprilia Tuareg Rally 2025 01Aprilia Tuareg Rally 2025 01Preview
Aprilia Tuareg Rally 2025 02Aprilia Tuareg Rally 2025 02Preview
Aprilia Tuareg Rally 2025 03Aprilia Tuareg Rally 2025 03Preview
Aprilia Tuareg Rally 2025 06Aprilia Tuareg Rally 2025 06Preview
Aprilia Tuareg Rally 2025 08Aprilia Tuareg Rally 2025 08Preview
אפריליה טוארג ראליאפריליה טוארג ראליPreview
Aprilia Tuareg Rally 2025 16Aprilia Tuareg Rally 2025 16Preview
Aprilia Tuareg Rally 2025 18Aprilia Tuareg Rally 2025 18Preview
Aprilia Tuareg Rally 2025 19Aprilia Tuareg Rally 2025 19Preview
Aprilia Tuareg Rally 2025 20Aprilia Tuareg Rally 2025 20Preview
Aprilia Tuareg Rally 2025 21Aprilia Tuareg Rally 2025 21Preview

אדוונצ'ר ראלי אופנוע אדוונצ'ר אפריליה אפריליה טוארג אפריליה טוארג 660 אפריליה טוארג ראלי טוארג 660 טוארג ראלי תערוכת מילאנו 2024
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

משפחת רכבי העבודה של CF מוטו מתרחבת

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
תערוכת מילאנו: CF מוטו מציגה אדוונצ’ר בגדול

תערוכת מילאנו: CF מוטו מציגה אדוונצ’ר בגדול

תערוכת מילאנו: הונדה WN7 החשמלי יוצא לדרך

תערוכת מילאנו: הונדה WN7 החשמלי יוצא לדרך

לידיעת השליחים: קימקו מובי חדש הוצג במילאנו

לידיעת השליחים: קימקו מובי חדש הוצג במילאנו

איון HT (מבחן דרכים): בליגה של הגדולים

איון HT (מבחן דרכים): בליגה של הגדולים

מילאנו 2025: סוזוקי ממציאה מחדש את ה-SV והופכת אותו לקרוסאובר

מילאנו 2025: סוזוקי ממציאה מחדש את ה-SV והופכת אותו לקרוסאובר

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

פאניגאלה על הכוונת: CF מוטו חושפת אופנוע סופרבייק עם מנוע V4

פאניגאלה על הכוונת: CF מוטו חושפת אופנוע סופרבייק עם מנוע V4

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד