אסטון-מרטין DBS סופרלג’רה נחשפת באופן רשמי והפרטים בהחלט מעוררי תיאבון. כמו ה-DBS הקודמת יש כאן V12 כפול מגדשים, הנפח עומד על 5.2 ל’ ונתוני ההספק והמומנט אדירים – 720 כ”ס ויותר מ-90 קג”מ, בהתאמה.
הכוח הזה עובר לגלגלים האחוריים דרך תיבה פלנטרית של ZF עם שמונה יחסי-העברה. כל הטוב הזה מתורגם לביצועים מרשימים עם 3.4 שניות למאוץ הקלאסי ו-340 קמ”ש מרביים.
אסטון-מרטין DBS סופרלג’רה משתמשת בפלטפורמת האלומיניום של ה-DB11 עם עצמות עצה כפולות מלפנים ומתלה רב-חיבורי מאחור. היא מקבלת גם את בולמי-הזעזועים האדפטיביים של אסטון-מרטין עם אפשרות לבחירה בין שלושה מצבי תפקוד.
בכל הקשור למראה אסטון-מרטין DBS סופרלג’רה נכנסת תחת ההגדרות העיצוביות החדשות של אסטון. אם עד היום נראו דגמי אסטון כמעט זהים אחד לשני, כעת הם אמורים להיבדל אחד מהשני.
ראינו את זה עם ה-DB11 והואנטאג’ ועכשיו זה מקבל ביטוי בעיצוב של ה-DBS סופרלג’רה. העיצוב הזה יודע להיות אפקטיבי גם מבחינה אוירודינמית עם יכולת הצמדה של 180 ק”ג במהירות גבוהה.
אסטון-טוענים שהמכונית הזו מסמנת את החזרה של החברה אל סגמנט הסופר-GT. עם יוקרה מופגנת ונוחות גבוהה מצד אחד עם חבילת ביצועים שלא ניתן להתעלם ממנה מאידך. מסביב למסלול הניסוי של אסטון-מרטין, ה-DBS הגדולה והחזקה מהירה כמו הואנטאג’ הקלילה והקטנה בהשוואה.
אנחנו שמחים לראות מכונית כזו, חדשה. עם הפרופורציות הקלאסיות, עם העיצוב המושך עם V12 גדול ומוגדש. בלי דיבורים על היברידיות וחשמל. כן יירבו.