אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אסטון מרטין חושפת גרסת על חדשה ל-DBX
ראשי » חדשות » אסטון מרטין חושפת גרסת על חדשה ל-DBX
אסטון מרטין

אסטון מרטין חושפת גרסת על חדשה ל-DBX

רכב הפנאי של אסטון מרטין מוצג בגרסת S חדשה וקיצונית, עם קצת יותר כוח, קצת פחות משקל ובלי עזרת חשמל

אופיר דואק 30/04/2025 צלם: יצרן

אסטון מרטין ביצעה בשנתיים האחרונות ריענון מלא של היצע הדגמים שלה. החל מהצגת דגמי ואנטג’, DB12 ואפילו ואנקוויש חדשים, לצד מכונית העל ואלהאלה והמהדורות החד-פעמיות כמו הוליאנט. לצד זאת היה נדמה שהחברה מגיידון קצת זנחה את רכב הפנאי שלהם, זה שעדין נחשב לדגם הנמכר ביותר של החברה. ובכן, לא בדיוק.

אסטון מרטין DBX שכבר הגיע לגיל 5 זכה למספר עדכונים קל לקראת 2025 בגרסת ה-707 הבכירה שיישרה קו בתא הנוסעים עם ה-DB12, אבל זה פחות מה שעושה רושם על הלקוחות באלפיון שרוצים את הכי חזק והכי מהיר, גם כשמדובר ברכב פנאי גדול. התשובה של אסטון מרטין מגיעה כעת כשהיא חושפת גרסת S חדשה, שהיא ספורטיבית וקיצונית יותר מה-DBX 707, שבפני עצמה היא הגרסה החזקה ויקרה ביותר של ה-DBX מאז הוצגה ב-2022.

גרסת ה-S מציעה סממני עיצוב ספורטיביים יותר עם שבכה שונה שחורה ומודגשת, דפיוזר אחורי עם פתחי פליטה בולטים ועוד אי אילו שינוים ושיפורים אווירודינמיים. גם תא הנוסעים השתדרג עם מושבים ספורטיביים וגימור ייחודי בשילוב עור ואלקנטרה, אבל יש בגרסת ה-S הזו כמה שינויים קצת יותר מהותיים ומעניינים.


אסטון מרטין DBX S ממשיכה לעשות שימוש במנוע ה-V8 כפול המגדשים בנפח 4.0 ליטר שפותח על ידי AMG בתצורתו החזקה המותקנת בדגמי ה-707 של אסטון מרטין, בהם כמובן ה-DBX 707 שהייתה עד כה הגרסה החזקה ביותר של רכב הפנאי המסוגנן. שינויים במגדשי הטורבו הכוללים בית היתר קוטר טורבינה גדול יותר לצד ניהול מנוע משופר תורמים עוד 20 כ”ס להספק המרבי העומדת עתה על 727 כ”ס ב-6,250 סל”ד, כאשר המומנט המרבי עלה ל-91.8 קג”מ המתקבלים בין 3,000 ל-5,250 סל”ד. ללא שום עזרה היברידית או חשמלית כלשהי. למעשה, זו הגרסה החזקה ביותר של מנוע ה-V8 הזה למעט הגרסה המותקנת בואלהאלה האקזוטית. תוספת הכוח הזו מאפשרת ל-DBX S להאיץ ל-100 קמ”ש ב-3.3 שניות ול-160 קמ”ש ב-7.2 שניות, כאשר המהירות המרבית היא 310 קמ”ש.

לצד תוספת הכוח קיבלה גרסת ה-S כמה אופציות להפחתת משקל. השבכה הקדמית עשויה מפוליקרבונט קליל אליו ניתן לצרף גג עשוי מסיבי פחמן והסרת הגגון שיחסכו 18 ק”ג ויורידו את מרכז הכובד, חצאיות צד ודיפיוזר מסיבי פחמן ישלו עוד 7 ק”ג וחישוקי 23 אינץ’ ממגנזיום יחסכו עוד 19 ק”ג נוספים. נחמד אבל עדין די שולי ברכב שמשקלו יותר משני טון. נוסף להפחתת המשקל בוצעו גם מספר שינויים לשיפור וחידוד ההתנהגות בהם יחס העברה מהיר יותר ב-4% במערכת ההיגוי, כיול משופר לבולמי הזעזועים ולמערכת המוטות המייצבים האקטיביים, לצד מערכת בלימה עם דיסקים קרמיים כסטנדרט בקוטר 420 מ”מ מלפנים ו-380 מ”מ מאחור. ה אמור להספיק מול פורשה קאיין טורבו היבריד ופרארי פורוסנגווה.

ASTON MARTIN DBX S 04ASTON MARTIN DBX S 04Preview
ASTON MARTIN DBX S 06ASTON MARTIN DBX S 06Preview
ASTON MARTIN DBX S 05ASTON MARTIN DBX S 05Preview
ASTON MARTIN DBX S 15ASTON MARTIN DBX S 15Preview
ASTON MARTIN DBX S 07ASTON MARTIN DBX S 07Preview
ASTON MARTIN DBX S 01ASTON MARTIN DBX S 01Preview
ASTON MARTIN DBX S 02ASTON MARTIN DBX S 02Preview
ASTON MARTIN DBX S 03ASTON MARTIN DBX S 03Preview
ASTON MARTIN DBX S 10ASTON MARTIN DBX S 10Preview
ASTON MARTIN DBX S 11ASTON MARTIN DBX S 11Preview
ASTON MARTIN DBX S 09ASTON MARTIN DBX S 09Preview
ASTON MARTIN DBX S 08ASTON MARTIN DBX S 08Preview
ASTON MARTIN DBX S 13ASTON MARTIN DBX S 13Preview
ASTON MARTIN DBX S 14ASTON MARTIN DBX S 14Preview
ASTON MARTIN DBX S 12ASTON MARTIN DBX S 12Preview
ASTON MARTIN DBX S 16ASTON MARTIN DBX S 16Preview
ASTON MARTIN DBX S 17ASTON MARTIN DBX S 17Preview
אסטון מרטיןאסטון מרטיןPreview
ASTON MARTIN DBX S 19ASTON MARTIN DBX S 19Preview

DBX DBX S אסטון מרטין אסטון מרטין DBX אסטון מרטין DBX S
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

מרוץ טיפוס הגבעה מגיע לפוריה בפעם השלישית

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

חשמליות בגדול: הנבחרת החשמלית של קאדילאק יוצאת לדרך בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

קסם הרטרו על חשמל: פולקסווגן ID.Buzz בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

חוזר לעניינים: קיה ספורטאז היבריד שוב בישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

עוקפת את החרם: רנו קליאו חוזרת לישראל

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

חשמל, היבריד ובנזין: ג’אקו 5 בדרך לישראל במגוון תצורות הנעה

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

לא רק היברידית: MG3 נוחתת בישראל גם בגרסת בנזין

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
הפלישה הסינית: אלו חמשת הדגמים הבולטים במהפיכה

הפלישה הסינית: אלו חמשת הדגמים הבולטים במהפיכה

קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

קריצה לעבר: אם סקודה הייתה חוזרת לייצר אופנועים

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

רזבאני מציגה אביר על גלגלים במאה ה-21

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

גם בנפח בינוני: ווג DS625X הגיע לישראל

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

פיאט 500 חוזרת למנוע בנזין, וגם לתיבת הילוכים ידנית

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

יותר טכנולוגיה וגם גיר אוטומטי: ימאהה חושפת טרייסר 7 חדש

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כובשת את המסלול: שיאומי היא עכשיו הספונסרית של נורבורגרינג

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

כבר לא רק היברידי-נטען: MG HS החדש הגיע לישראל בשלוש גרסאות הנעה שונות

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד