בצעד לא שכיח, אבל הגיוני מבחינת התדמית שרוצה אסטון מרטין לטפח, נחשפה לצידה של הואנטג’ החדשה גם גרסת ה-GT3. מדובר בגרסת מסלול לכל דבר ועניין המותאמת לתקנות קטגוריית ה-GT3 של ה-FIA. זה אומר שבניגוד לפורשה 911 GT3 שמהווה בסיס לדגמי המסלול בקטגוריה, עם ה-GT3 הזו של אסטון מרטין לא תוכלו לעלות לכביש הציבורי. עם זאת, תוכלו לראות את ה-GT3 מתחרה בקטגוריה שלה בין היתר באליפות מרוצי הסיבולת העולמית (כולל במרוץ 24 השעות של לה מאן), סדרת ה-GT העולמית ובסדרת ה-IMSA בצפון אמריקה.
כחלק מההסבה לגרסת ה-GT3 הופשטה הואנטג’ מאבזור ודיפונים מיותרים והותקנו בה כלוב בטיחות תקני, מערכת כיבוי אש אוטומטית ומושב מרוצים תקני. גוף המכונית הורחב ובהתאם לכך גם מפשקי הסרנים, כאשר חלקי הגוף עשויים סיבי פחמן. חבילת אווירודינמיקה חדשה כוללת שלל עזרים אווירודינמיים שונים, חצאיות רחבות סביב למכונית וגולת הכותרת היא ספוילר אחורי עצום ומתכוונן לטובת כוח ההצמדה.
בהתאם לתקנות הקטגוריה, הספק מנוע ה-V8 בנפח 4.0 דווקא שונמך מ-665 כוחות הסוס של אסטון מרטין ואנטג’ הסדרתית, כאשר ההספק המשוער נע בין 500 ל-600 כ”ס. בניגוד לדגם הסדרתי בעל תיבת ההילוכים האוטומטית, ב-GT3 ישנה תיבת הילוכים סינקוונסיאלית. בכל מקרה אין מה לדאוג לגבי ירידה בביצועים, שכן השימוש בסיבי פחמן והיעדר האבזור חוסכים משקל רב, כאשר משקלה של אסטון מרטין ואנטג’ GT3 הוא באזור 1,300 ק”ג, כ-200 ק”ג פחות מאשר הדגם הסדרתי.
אסטון מרטין ואנטג’ GT3 החדשה תיקח חלק כבר בעונת המרוצים של 2024 בסדרות השונות, בקבוצות רשמיות של החברה ובקבוצות פרטיות שנות, כאשר באסטון מרטין מבשרים שעד סוף השנה כ-30 יחידות כבר יתחרו על מסלולים ברחבי העולם. מחיר המכונית לא פורסם, אבל זה לא באמת משנה אם יש לכם קבוצת מרוצים פרטית משלכם.