ימאהה ממשיכה לשדרג ולפתח את משפחת ה-WR, אשר מהווה במשך שנים אלטרנטיבה יפנים להגמוניה האירופאית בתחום האנדורו. בימים אלו חושפת ימאהה את המהדורה החדשה והעדכנית של WR250F לשנת 2025, שזוכה לשורת עדכונים משמעותית כשנה לאחר שאחיו הגדול WR450F זכה לה.
כמקובל אצל ימאהה, הבסיס לדגמי ה-WR הוא דגמי המוטוקרוס המקבילים ממשפחת ה-YZ. העיצוב הכללי זכה לשינויים מינוריים ולגרפיקה חדשה בשילוב לבן עם הכחול המסורתי של ימאהה. אבל מבט מקרוב מגלה מיכל דלק חדש ומבנה צר יותר ב-5 ס”מ מבעבר לטובת חביקה משופרת של הכלי. גם המושב זכה לשינוי והואבעל מבנה שטוח יותר מבעבר.
מעבר לכך נעשו ב-WR250F כמה שינויים משמעותיים יותר לשלדה והמנוע. המנוע נותר סינגל בנפח 249 ס”מ בתצורה הפוכה, שבה פתח היניקה ממוקם בחלקו האחורי של הבלוק. מעתה ישנה תיבת אוויר חדשה אליה מחוזרם אוויר מפתחים משופרים הממוקמים בין חיפויי הצד. מערכת התזמון של המנוע זכתה לשרשרת חדשה וגלגלי שיניים חדשים להפחתת החיכוך. ישנה תוכנת ניהול מנוע חדש ומערכת הפליטה זכתה לדוד קומפקטי יותר המותקן במיקום ממורכז לשיפור חלוקת המשקל.
השלדה של ימאהה WR250F המחודש כוללת מסגרת מונמכת ב-1.5 ס”מ להורדת מרכז הכובד והיא כעת גמישה יותר כדי לשפר את יכולת ספיגת הזעזועים. מאחור ישנו טבור גלגל רחב יותר בקוטר 22 מ”מ. מערכת המתלים נותרה מתוצרת קאייבה, אך מהלך המתלים מלפנים ומאחור קוצר ב-10 מ”מ וכוללים מנגנון כיוון חדש לשיכוך הכיווץ ללא צורך בכלי עבודה.
עוד שינויים שקיבל ימאהה WR250F בגרסתו החדשה הם סוללת ליתיום-יון קלה, מתנע חדש וקל יותר וסידו חדש למתגים על הכידון. כמו בדגמי המוטוקרוס, גם ל-WR ישנה אפשרות לשליטה מרחוק וכיול מאפייני שונים דרך אפליקציה ייעודית.
מה שלא השתנה ב-WR250F הוא התאמתו לתקינה האירופאית, כאשר גם הדגם החדש ימשיך להימכר ללא תקינת כביש כדי להינצל מגזרות תקן יורו 5 פלוס, וזה אומר שהוא לא צפוי להגיע ארצה כיוון שיכול להימכר ברישוי אפור בלבד.