אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
איסוזו איפון מגיע למאה ה-21
ראשי » חדשות » איסוזו איפון מגיע למאה ה-21
איסוזו איפון

איסוזו איפון מגיע למאה ה-21

החטיבה התאילנדית של איסוזו החליטה לעשות מחווה לטנדר הפופולארי של החברה משנות ה-90 בפרויקט חד-פעמי שהעניק לו מראה מודרני וטכנולוגיה עדכנית

אופיר דואק 02/04/2025 צלם: יצרן

תאילנד היא אחד מהשווקים הגדולים עבור טנדרים מחוץ לארה”ב, ובהתאם לא מעט יצרניות רכב המייצרות טנדרים מחזיקות מטה ומפעל במדינה עבור השוק המקומי ומעבר לו. החטיבה התאילנדית של איסוזו היא אחת הדוגמאות הבולטות לכך, כאשר היא אחראית לא מעט לפיתוח הטנדרים הקלים של איסוזו לאורך השנים כמו גם לרכבי ה-SUV המבוססים עליהם.

בהתאם לפופולאריות של הטנדרים בתאילנד, מתקיים במקביל שוק שיפורים ואפטרמרקט עצום, עם לא מעט פרויקטים מושקעים על בסיס טנדרים מכל הזמנים שיוצרו במדינה. בחטיבה התאילנדית של איסוזו החליטו לעודד את האופנה ולתרגם אותה להזדהות עם המותג, לכן יצרו קונספט חד-פעמי על בסיס הדור השלישי של הטנדר מתוצרתה שהוצג בתערוכת הרכב הבינלאומית בבנקוק.

מדובר בסדרת הטנדרים שהוצגה בשנת 1988 ומוכרת לנו בישראל בשם איפון, כשבתאילנד היא מכונה בשם דרגון. אותו דור שווק ברחבי הגלובוס תחת שמונות שונים כמו אמיגו, פסטר או סתם פיקאפ ונשא גם את סמלי שברולט, הולדן, אופל ואפילו הונדה (שגם השתמשה עבורו בשם איפון). הקונספט אותו יצרה איסוזו כעת לקח את אותו טנדר שגילו מעל שלושה עשורים והתאימה אותו לשנת 2025.


הבסיס הוא גרסת הקבינה המאורכת של האיפון כשהמרכב נותר דומה למקור. באיסוזו התקינו לו חזית חדשה נאמנה לקווים המקוריים, אך עם שינויים בולטים כמו יחידות תאורת לד רבועות, מסגרת לד מוארת לשבכה הקדמית ופגוש אווירודינמי חדש את פנסי ערפל ומאותתים משולבים (גם הם בטכנולוגיית לד) שהוא חלק מקיט גוף היקפי הכולל חצאיות ופגוש אחורי בצבע הגוף, פגוש אחורי מובנה וספויילר אחורי מעל דלת הארגז. שינויים נוספים כוללים חישוקי 17 אינץ’, צבע כסוף מט לכל חלקי הגוף והנמכת מרכב שנועדה קודם כל לטובת המראה ולא ליכולת בפניות.

תא הנוסעים עבר רענון מקיף גם הוא כשלצד ציפוי אלקנטרה לכל רוחב לוח המכשירים והדלתות הותקנו מושבים ספורטיביים בעיצוב בסגנון מושבי הרקארו של שנות ה-80. על הצד המודרני אחראיים לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה מרכזי אנכי. באיסוזו לא הסתפקו בכך וטיפלו גם ביחידת ההנעה של האיפון. במקום המנוע המקורי הותקן מנוע הטורבו דיזל העדכני של ה-DMAX, עם נפח של 2.2 ליטר והספק של 163 כ”ס בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה. המנוע עבר שורת שיפורים כשהספק המרבי קפץ ל-220 כ”ס עם למעלה מ-56 קג”מ, מה שאומר שהטנדר הזה לא רק נראה מגניב, אלא אמור לנסוע לא רע בכלל בשביל טנדר בן 30 פלוס.

איסוזו איסוזו איפון איסוזו תאילנד טנדר טנדר איסוזו
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מבצעי ימי השופינג מגיעים ל-Xi Mobility

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

מהיר ועצבני בסוכות: הדראג חוזר לערד

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

XI Mobility מציגה תכנית טריידאין לכלים חשמליים

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

הנחות של עשרות אלפי שקלים: ימי מכירות מיוחדים ב-UMI

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

צ’אנגן במבצע לשנה החדשה

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

ימי מכירות מיוחדים ב-NIU

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטבות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
לידיעת השליחים: קימקו מובי חדש הוצג במילאנו

לידיעת השליחים: קימקו מובי חדש הוצג במילאנו

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

מילאנו 2025: ימאהה R7 מתעדכן ומשפר יכולות

פאניגאלה על הכוונת: CF מוטו חושפת אופנוע סופרבייק עם מנוע V4

פאניגאלה על הכוונת: CF מוטו חושפת אופנוע סופרבייק עם מנוע V4

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: דוקאטי מציגה היפרמוטארד V2

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מילאנו 2025: הבייבי GS של ב.מ.וו נחשף בגרסה הסדרתית ויגיע מהודו

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מול טוסון וספורטאז’: KGM טורס עכשיו גם בהנעה היברידית

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

מילאנו 2025: אופנוע הטורבו של הונדה מתקרב לייצור

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

הנייקד השרירי של בראבוס חוזר במהדורת 2026

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

רטרו עדכני: סאן יאנג מיו חוזר לעיר בדור חדש

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

שרקו מתחילה לשווק את דגמי האנדורו של 2026

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

בנזין תחילה: אאודי Q3 החדש נחת בישראל

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

חיזוק היברידי גם לאופל קורסה

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

פלאג-אין בגדול: ג’אקו 8 החדש מושק בישראל

הנאה כפולה: העתיד של STI בבנזין וחשמל

הנאה כפולה: העתיד של STI בבנזין וחשמל

מתמקדת במסלול: AMG GT תקבל גרסת Sport Track קיצונית

מתמקדת במסלול: AMG GT תקבל גרסת Sport Track קיצונית

יצירת אומנות ב-18 מיליון שקלים: פרארי SP3 דייטונה בישראל

יצירת אומנות ב-18 מיליון שקלים: פרארי SP3 דייטונה בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד