תאילנד היא אחד מהשווקים הגדולים עבור טנדרים מחוץ לארה”ב, ובהתאם לא מעט יצרניות רכב המייצרות טנדרים מחזיקות מטה ומפעל במדינה עבור השוק המקומי ומעבר לו. החטיבה התאילנדית של איסוזו היא אחת הדוגמאות הבולטות לכך, כאשר היא אחראית לא מעט לפיתוח הטנדרים הקלים של איסוזו לאורך השנים כמו גם לרכבי ה-SUV המבוססים עליהם.
בהתאם לפופולאריות של הטנדרים בתאילנד, מתקיים במקביל שוק שיפורים ואפטרמרקט עצום, עם לא מעט פרויקטים מושקעים על בסיס טנדרים מכל הזמנים שיוצרו במדינה. בחטיבה התאילנדית של איסוזו החליטו לעודד את האופנה ולתרגם אותה להזדהות עם המותג, לכן יצרו קונספט חד-פעמי על בסיס הדור השלישי של הטנדר מתוצרתה שהוצג בתערוכת הרכב הבינלאומית בבנקוק.
מדובר בסדרת הטנדרים שהוצגה בשנת 1988 ומוכרת לנו בישראל בשם איפון, כשבתאילנד היא מכונה בשם דרגון. אותו דור שווק ברחבי הגלובוס תחת שמונות שונים כמו אמיגו, פסטר או סתם פיקאפ ונשא גם את סמלי שברולט, הולדן, אופל ואפילו הונדה (שגם השתמשה עבורו בשם איפון). הקונספט אותו יצרה איסוזו כעת לקח את אותו טנדר שגילו מעל שלושה עשורים והתאימה אותו לשנת 2025.
הבסיס הוא גרסת הקבינה המאורכת של האיפון כשהמרכב נותר דומה למקור. באיסוזו התקינו לו חזית חדשה נאמנה לקווים המקוריים, אך עם שינויים בולטים כמו יחידות תאורת לד רבועות, מסגרת לד מוארת לשבכה הקדמית ופגוש אווירודינמי חדש את פנסי ערפל ומאותתים משולבים (גם הם בטכנולוגיית לד) שהוא חלק מקיט גוף היקפי הכולל חצאיות ופגוש אחורי בצבע הגוף, פגוש אחורי מובנה וספויילר אחורי מעל דלת הארגז. שינויים נוספים כוללים חישוקי 17 אינץ’, צבע כסוף מט לכל חלקי הגוף והנמכת מרכב שנועדה קודם כל לטובת המראה ולא ליכולת בפניות.
תא הנוסעים עבר רענון מקיף גם הוא כשלצד ציפוי אלקנטרה לכל רוחב לוח המכשירים והדלתות הותקנו מושבים ספורטיביים בעיצוב בסגנון מושבי הרקארו של שנות ה-80. על הצד המודרני אחראיים לוח מחוונים דיגיטלי ומסך מולטימדיה מרכזי אנכי. באיסוזו לא הסתפקו בכך וטיפלו גם ביחידת ההנעה של האיפון. במקום המנוע המקורי הותקן מנוע הטורבו דיזל העדכני של ה-DMAX, עם נפח של 2.2 ליטר והספק של 163 כ”ס בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה. המנוע עבר שורת שיפורים כשהספק המרבי קפץ ל-220 כ”ס עם למעלה מ-56 קג”מ, מה שאומר שהטנדר הזה לא רק נראה מגניב, אלא אמור לנסוע לא רע בכלל בשביל טנדר בן 30 פלוס.