הגרסה מתוחת הפנים של אינפיניטי Q50 מתחילה את דרכה בישראל בימים אלו, עם שינויים קלים ומחיר שהתעדכן כלפי מעלה.
מבחוץ מקבלת אינפיניטי Q50 שינויים מינוריים בחזית הרכב, מגיעות באחוריים ובדפנות עם מטרה לחדד ולחזק את עיצוב “הקופה”, לפי אינפיניטי. גם מבפנים השינויים קלים ומתרכזים בעיקר חומרי דיפון חדשים ועיצוב שונה להגה ולידית ההילוכים. בחברה מספרים גם על כיול מחדש להגה ולבקרת היציבות והמשיכה.
אינפיניטי Q50 משווקת כאן עם שני מנועי בנזין מוגדשים: הבסיסי, בנפח 2.0 ליטר, עם הספק של 211 כ”ס. התפוקה הזו עוברת אל תיבה אוטומטית בעלת 7 יחסי-העברה ומשם אל הגלגלים האחוריים.
המנוע הבכיר ב-Q50, הוא V6 כפול-מגדשים בנפח 3.0 ליטר המעביר לגלגלים האחוריים לא פחות מ-405 כ”ס. באופן די מוזר, גרסת ההיבריד של הדגם טרם עשתה עלייה לארץ, זאת בניגוד למגמה הרווחת בשוק היוקרה עם הטבות המס שמקבלות מכוניות כילאיים כאלו.
מחיריה של אינפיניטי Q50 מתחילים כאמור ב-270,000 שקלים לגרסת הפרימיום עם מנוע 2.0 ליטר ומטפסים עד ל-399,000 שקלים לגרסת ההנעה הבכירה, שמגיעה ברמת אבזור גבוהה למדי (ספורט-טק). חשוב לציין שרק גרסאות הספורט-טק מצוידות גם בפרו-פיילוט של אינפיניטי – חבילת אבזור בטיחותי הכוללת בקרת שיוט אדפטיבית, בלימת חירום (גם בנסיעה לאחור), תיקון סטייה מהנתיב, התראה על רכב בשטח המת ועוד.