אינדיאן FTR1200 נחשף רשמית אחרי לא מעט עניין שנוצר סביבו בתקופה האחרונה. התוצאה הסופית מעניינת, מושכת ומזכירה מאוד את אופנוע המירוץ של אינדיאן, ה-FTR750. מהחומרים והגישה עולה באופן ברור – בעידן של חולצות פלאנל וזקנים מטופחים, אינידאן הולכת על תדמית דינאמית וכאסחיסטית, כמו שאנחנו אוהבים.
המראה גם בהשוואה לאופנוע המירוץ וגם לאופנוע התצוגה מעודן יותר, אבל המקורות והמטרה ברורים למדי. אינדיאן בהחלט מצליחה למצוא כאן נישה משל עצמה בתוך עולם שמנסה להמציא סגמנטים חדשים ומחייה כאלו מהעבר.
בליבו של אינדיאן FTR1200 פועם V-טווין בנפח 1,203 סמ”ק המפיק 120 כ”ס ו-11.7 קג”מ כשבאינדיאן טוענים שזה מנוע ייחודי לדגם הזה.
הוא מסוגל לטפס עד ל-8,250 סל”ד מצד אחד ומצד שני אמור לספק עקומת מומנט שטוחה למדי. ואם כבר מדברים על כוח אולי נזכיר גם את המשקל, שעומד על 222 ק”ג, בכדי להשלים את התמונה.
המנוע יושב בתוך שלדת מסבך צינורות עם זרוע אחורית שנראית פשוטה למדי. מתחת לעיצוב, מסתתרים כמה עקרונות שמטרתם הנמכת המאסה ושיפור יכולת הנשימה למנוע.
כך מיכל הדלק נמצא מתחת למושב, ובמקומו הקלאסי יושבת תיבת האוויר. כראוי לפלאט-טראק יש כן חישוק 19 אינץ’ מלפנים וחישוק בקוטר 18 אינץ’ מאחור שעליהם גומי ייעודי שפיתחה דאנלופ.
על הבסיס הזה מוצא אינדיאן FTR1200 בשתי גרסאות. הבסיסית מגיעה עם לוח שעונים אנאלוגי, מזלג הפוך מלפנים, בלמים ראדיאליים של ברמבו ובולם פשוט מאחור.
גרסת ה-S מוסיפה מסך TFT אם אפשרות התאמה ובחירה בין מצבי הרכיבה, ABS נתיק, בקרת אחיזה ו-ABS נסמכי חיישן הטיה ובקרת ווילי. היא גם מגיעה עם בולמים בעלי אפשרויות כוונון מלאות. כאמור, הוא צפוי להגיע אלינו באמצע 2019 כשמחיר ייחשף לקראת ההשקה.