השוק הדו-גלגלי בישראלי ממשיך בניסיונות ההתאוששות בצל המצב הביטחוני במדינה. לאחר שבחודש אפריל החולף נרשמה לראשונה עליה במכירות מאז פרוץ מצב החירום במדינה, חזרה מגמת הירידה בחודש מאי, אם כי בשיעור נמוך למדי. בחודש מאי החולף עלו לכבישים 1,913 כלים דו-גלגליים. מדובר בירידה של כ-8% לעומת חודש מאי אשתקד בו עלו לכבישים 2,078 כלים חדשים.
עם זאת, בהתחשב במצב מדובר בנתון מעודד יחסית המראה כי השוק הדו-גלגלי שומר על כוחו למרות המלחמה ומצליח לאזן חודשים בהן נרשמו ירידות חדות. בסך הכל מתחילת שנת 2024 נמסרו 8,941 כלים לעומת 9,659 כלים שנמסרו בחמשת החודשים הראשונים של שנת 2023 – ירידה מצטברת של 7.5% שהיא מתונה בהרבה מהמהלומה שספג השוק בחודשים הראשונים במלחמה ומעידה על התייצבות בענף ואפשרות מעודדת להגיע לרף 20 אלף הכלים החדשים בשנה למרות הכל.
בדירוג המותגים בחודש מאי הובילה סאן יאנג עם 419 מסירות. אחריה במקום השני נמצאת הונדה עם 358 מסירות, וימאהה במקום השלישי עם 294 מסירות. קימקו מאיישת שוב את המקום הרביעי בחודש החולף עם 197 מסירות. קאוואסאקי בחודש מוצלח מסרה 97 כלים ולאחריה הצליחה להתרומם למקום השישי ב.מ.וו עם 52 מסירות, מתוכן 12 מסירות של S1000 RR הספורטיבי והיקר.
את העשיריה הראשונה משלימים ק.ט.מ עם 42 מסירות, QJ מוטור עם 34 מסירות ולבסוף פיאג’ו ואפריליה עם 33 מסירות, כאשר זו האחרונה מסרה 30 יחידות מהטוארג 660, חלקם ככל הנראה כחלק ממכרז של מנהל הרכב הממשלתי עבור המשטרה וכוחות הביטחון.עוד ראויות לציון בחודש החולף ווג עם 31 מסירות, פאנטיק עם 32 מסירות, בנלי עם 29 מסירות ופיג’ו שמסרה 25 כלים.