בזמן שביגואר נמצאים במשבר ועצרו פסי יצור של דגמים קיימים לקראת הצגת דור חדש של דגמים חשמליים, לפחות במחלקה הקלאסית של החברה הבריטית לא שכחו לייצר מכוניות. בימים כתיקונם המחלקה מתמחה בשחזור ובניה מחדש של דגמים קלאסיים של יגואר לפי דרישה של לקוחות, כמו גם בייצור חלפים עבור אספני יגואר.
לאחרונה עמד בפני המחלקה פרויקט לא שגרתי שבו לקוח אלמוני ממזרח אסיה ביקש לא אחת אלא שתי מכוניות יגואר E טייפ רודסטר חדשות. לא משוחזרות, אלא חדשות לחלוטין. במצבה הנוכחי ביגואר לא ממש יכולים לסרב ללקוחות שמוכנים לשלם, והמחלקה הקלאסית של החברה בנתה שתי מכוניות E טייפ חדשות לחלוטין לראשונה מאז ירדה המכונית האייקונית מפס הייצור לפני 50 שנה בדיוק.
לשם כך ניגשו ביגואר לתכניות היצור המקוריות של ה-E טייפ, ייצרו שני שלדות חדשות לחלוטין על פי המפרט המקורי יחד עם שלל החלקים הנחוצים, חלקם בעבודת יד, בתהליך שדרש יותר מ-2,000 שעות עבודה. הלקוח בחר בצבע ירוק מרוצים קלאסי של ה-E טייפ המקורית וכך הבחירה בגווני העור לדיפון תא הנוסעים שנלקחו מהקטלוגים של יגואר משנת 1974 כדי להיות נאמנים ככל הניתן למקור.
למרות ההיצמדות למפרט המקורי בוצעו במכונית כמה שדרוגים קלים כדי להפוך אותה ליצירת אומנות שגם אפשר לנהוג בה מידי פעם. שתי המכוניות עושות שימוש במנוע השישה צילינדרים הטורי בנפח 3.8 ליטר שמזוהה עם ה-E טייפ, שלטובת אמינות ואופי פעולה שודרג עם מערכת הזרקת דלק אלקטרונית מודרנית. בנוסף קיבלו צמד ה-E טייפ תיבת הילוכים ידנית חדשה עם חמישה הילוכים במקום ארבעה במכונית המקורית.
עוד שינויים שנוספו לטובת איכות החיים הם שמשה קדמית מחוממת, מיזוג אוויר ורדיו בלוטות’ נסתר שלא פוגם במראה הקלאסי של תא הנוסעים. לצד זאת בוצע שדרוג לגימור החיצונים והפנימיים של צמד המכוניות כאשר הסמלים ועוד מספר מתגים יוצרו מזהב 18 קראט, כסף ופנינים על ידי יצרנית תכשיטים חיצונית.
ביגואר לא פרסמו מה היה המחיר ששילם הלקוח אנין הטעם עבור צמד ה-E טייפ החדשות שלו, אבל הוא אמור להיות גבוה בהרבה ממחירן של 12 ה-E טייפ המשוחזרות שבנתה החברה ב-2021 כדי לציין 60 שנה להולדת של יגואר E טייפ, שמחיר כל אחת עמד על 315 אלף פאונד.