אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אחרי ששברה את השיא ברינג, אאודי RS3 המחודשת בישראל
ראשי » חדשות » אחרי ששברה את השיא ברינג, אאודי RS3 המחודשת בישראל
אאודי RS3

אחרי ששברה את השיא ברינג, אאודי RS3 המחודשת בישראל

אאודי מתחילה לשווק בישראל את המהדורה המחודשת של ה-RS3, והאחרונה שתעשה שימוש במנוע חמשת הצילינדרים האייקוני. המחיר: החל מ-504 אלף שקלים

אופיר דואק 17/11/2024 צלם: יצרן

שבועות ספורים לאחר ששברה את שיא ההקפה בנורבורגרינג למכוניות בקטגורית הקומפקטיות, מתחיל שיווקה בישראל של אאודי RS3 המחודשת. במקביל למתיחת הפנים אותה עברה סדרת ה-A3 השנה, ביצעה אאודי ריענון גם לגרסאות הספורטיביות: S3 ו-RS3. הרענון כולל שינויי עיצוב, שנעשו בעיקר בחזית כדי להעניק מראה רעננן יותר עם עזרים אווירודינמיים משופרים, זאת לצד שדרוגים קלים  בממשק התפעול ועיבוי מערך מערכות הבטיחות האקטיבית.

בניגוד ל-S3 שזכתה לתוספת כוח ושרירים במהלך מתיחת הפנים, יחידת ההנעה של ה-RS3 לא עברה שינוי מהותי ונותרה עם הספק מרבי של 400 כ”ס ו-51 קג”מ. למרבה הצער, מדובר בשירת הברבור של מנוע החמישה צילינדרים המוגדש בנפח 2.5 ליטר של אאודי שכרגע מוצע אך ורק ב-RS3 לאחר שהופסק יצורה של אאודי TT השנה. תיבת ההילוכים נותרה גם היא כפולת מצמדים בעלת שבעה יחסי העברה והביצועים הם ברמה הגבוהה ביותר שניתן למצוא בקטגוריה הקומפקטית במכוניות שאינן חשמליות, עם זינוק ל-100 קמ”ש ב-3.8 שניות ומהירות מרבית מוגבלת ל-250 קמ”ש.

שאר התפריט הדינממי נותר דומה. ההנעה כפולה כמובן עם חלוקת כוח משתנה כולל מצב דריפט המתעדף את הגלגלים האחוריים, כאשר מאחור ישנו גם דיפרנציאל אקטיבי המחלק את הכוח באופן משתנה בין הגלגלים האחוריים. אל אלו מצטרפת גם מערכת סיוע וקטורית המפעילה את הבלמים בגלגליים הפנימיים לפניה כדי “להדק” אותה.


אאודי RS3 המחודשת תשווק בישראל במרכבי 5 דלתות “ספורטבק” ובמרכב סדאן, שתיהן ברמת אבזור זהה הכוללת בין היתר מושבים קדמיים מחוממים ומתכווננים חשמלית, תאורת לד מטריקס, גג שמש פנורמי חשמלי, מערכת שמע עם 15 רמקולים וחישוקי 19 אינץ’ עם צמיגים במידות חריגות של 265/30 מלפנים ו-245/35 מאחור. המחיר של אאודי RS3 המחודשת עומד על 504.5 אלף שקלים במרכב הספורטבק ו-523.5 אלף שקלים במרכב הסדאן.
בתוספת של 25 אלף שקלים נוספים ניתן יהיה לקבל את חבילת RS שבה ישנם מתלים אדפטיביים, מערכת פליטה משופרת ופתוחה, חישוקים שונים במידה זהה  וריפודי עור נאפה עם גימור ייחודי בתא הנוסעים.

RS3 RS3 ספורטבק אאודי אאודי RS3 אאודי RS3 סדרן אאודי RS3 ספורטבק משפחתית ספורטיבית קומפקטית ספורטיבית
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
אריסטוקרטיה עתידנית: העתיד החשמלי על פי בנטלי EXP 15

אריסטוקרטיה עתידנית: העתיד החשמלי על פי בנטלי EXP 15

בייבי איוניק בדרך: יונדאי איוניק 2 יוצג בתערוכת מינכן

בייבי איוניק בדרך: יונדאי איוניק 2 יוצג בתערוכת מינכן

עוד יוקרה מסין:  אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

עוד יוקרה מסין: אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

על המסלול: אאודי RS3 אחת ושני סוגי גומי

על המסלול: אאודי RS3 אחת ושני סוגי גומי

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד