שבועות ספורים לאחר ששברה את שיא ההקפה בנורבורגרינג למכוניות בקטגורית הקומפקטיות, מתחיל שיווקה בישראל של אאודי RS3 המחודשת. במקביל למתיחת הפנים אותה עברה סדרת ה-A3 השנה, ביצעה אאודי ריענון גם לגרסאות הספורטיביות: S3 ו-RS3. הרענון כולל שינויי עיצוב, שנעשו בעיקר בחזית כדי להעניק מראה רעננן יותר עם עזרים אווירודינמיים משופרים, זאת לצד שדרוגים קלים בממשק התפעול ועיבוי מערך מערכות הבטיחות האקטיבית.
בניגוד ל-S3 שזכתה לתוספת כוח ושרירים במהלך מתיחת הפנים, יחידת ההנעה של ה-RS3 לא עברה שינוי מהותי ונותרה עם הספק מרבי של 400 כ”ס ו-51 קג”מ. למרבה הצער, מדובר בשירת הברבור של מנוע החמישה צילינדרים המוגדש בנפח 2.5 ליטר של אאודי שכרגע מוצע אך ורק ב-RS3 לאחר שהופסק יצורה של אאודי TT השנה. תיבת ההילוכים נותרה גם היא כפולת מצמדים בעלת שבעה יחסי העברה והביצועים הם ברמה הגבוהה ביותר שניתן למצוא בקטגוריה הקומפקטית במכוניות שאינן חשמליות, עם זינוק ל-100 קמ”ש ב-3.8 שניות ומהירות מרבית מוגבלת ל-250 קמ”ש.
שאר התפריט הדינממי נותר דומה. ההנעה כפולה כמובן עם חלוקת כוח משתנה כולל מצב דריפט המתעדף את הגלגלים האחוריים, כאשר מאחור ישנו גם דיפרנציאל אקטיבי המחלק את הכוח באופן משתנה בין הגלגלים האחוריים. אל אלו מצטרפת גם מערכת סיוע וקטורית המפעילה את הבלמים בגלגליים הפנימיים לפניה כדי “להדק” אותה.
אאודי RS3 המחודשת תשווק בישראל במרכבי 5 דלתות “ספורטבק” ובמרכב סדאן, שתיהן ברמת אבזור זהה הכוללת בין היתר מושבים קדמיים מחוממים ומתכווננים חשמלית, תאורת לד מטריקס, גג שמש פנורמי חשמלי, מערכת שמע עם 15 רמקולים וחישוקי 19 אינץ’ עם צמיגים במידות חריגות של 265/30 מלפנים ו-245/35 מאחור. המחיר של אאודי RS3 המחודשת עומד על 504.5 אלף שקלים במרכב הספורטבק ו-523.5 אלף שקלים במרכב הסדאן.
בתוספת של 25 אלף שקלים נוספים ניתן יהיה לקבל את חבילת RS שבה ישנם מתלים אדפטיביים, מערכת פליטה משופרת ופתוחה, חישוקים שונים במידה זהה וריפודי עור נאפה עם גימור ייחודי בתא הנוסעים.