דוקאטי ממשיכה ברצף החשיפות הבלתי נגמר של דגמי 2025, כאשר לפני מספר ימים הציגה את מולטיסטראדה V2 החדש. הבשורה העיקרת של דוקאטי מולטסטראדה V2 הוא מנוע ה-V2 החדש בנפח 890 סמ”ק אותו חשפה דוקאטי לפני חודשיים. מדובר בדגם השלישי לעשות שימוש במנוע החדש אחרי הפאניגאלה V2 והסטריטפייטר V2 שנחשפו במילאנו.
דוקאטי מולטיסטראדה V2 מקבל את הוריאציה המעט יותר מתונה של מנוע עם האופי המתאים יותר למשימות תיוריות, עם 115 כ”ס במקום 120 כ”ס בצמד אחיו, כאשר גם נתון המומנט ירד קלות מ-9.5 ל-9.4 קג”מ. בדוקאטי מצהירים כי 70% מהמומנט זמין כבר ב-3,500 סל”ד ועד 11,000 סל”ד. בהתאם לאופי התיורי גם יחסי ההעברה בתיבת ההילוכים שונו כדי לשפר את יכולות השיוט במהירויות גבוהות.
המנוע החדש כידוע קל משמעותית ממנוע ה-V2 הקודם של דוקאטי, וביחד עם שלדת מונוקוק חדשה מאלומיניום דוקאטי מולטיסטראדה V2 החדש שוקק 199 ק”ג בגרסתו הסטנדרטית, 18 ק”ג פחות מאשר הדור הקודם. מערכת המתלים של דוקאטי מולטיסטראדה V2 מגיע עם שילוב של מזלג קדמי הפוך בקוטר 45 מ”מ מתוצרת מרזוקי מלפנים ובולם אחורי מתוצרת זאקס מאחור, שניהם עם מהלך של 170 מ”מ ואפשרויות כיוונון.
כמו בעבר, ובהתאם לאפיון הספורטיבי יחסית לז’אנר האדוונצ’רים, גם דוקאטי מולטיסטראדה V2 החדש מתגלגל על חישוקי אלומיניום בקוטר 19 אינץ’ מלפנים ו-17 אינץ’ מאחור, כאשר חשיקוי שפיצים מקוריים יוצעו כאופציה לרוכבים שישקלו גם לרדת מהאספלט לעיתים קרובות. מערכת הבלימה מתוצרת ברמבו משלבת צמד דיסקים בקוטר 320 מ”מ מלפנים עם קאליפרים רדיאלים ודיסק בקוטר 265 מ”מ מאחור. מערכת ה-ABS פועל גם תחת פניה ומשולבת עם חבילת אלקטרוניקה מקיפה הכוללת מערכות בקרת משיכה, מניעת ווילי, שליטה על בלימת המנוע וקוויקשיפטר לצד מערכת בקרת שיוט.
דוקאטי תציע במקביל גם גרסת S המשתדרגת עם מערכת ה-Skyhook של דוקאטי עם שליטה אלקטרונית על מאפייני הכיול של הבולמים ואופציה להורדת גובה הבולם האחורי למינימום כדי להקל על עמידה ברמזור או בהעלאת מורכב. מערכת המתלים הנשלטת אלקטרונית מאפשרת גם כמה מצבי כיול משתנים בהתאם לתוכניות הרכיבה הנבחרות.
כמקובל בז’אנר דוקאטי תציע שלל אביזרים מקוריים למולטי V2 בהם מערכת מזוודות מפלסטיק בנפח כולל של 60 ליטר או סט מזוודות אלומיניום בנפח כולל של 72 ליטר, מיגוני גוף וגחון וכמובן מערכת פליטה חלופית של טרמיניוני.