כשבוע לאחר תחילת שיווקה בישראל של אופל קורסה המחודשת, גם אחותה מצרפת פיג’ו 208 נמצאת בדרך לישראל. בדומה לקורסה, גם פיג’ו 208 עברה מתיחת פנים של אמצע מחזור החיים לאחר שהדור הנוכחי כבר נמצא איתנו משלהי שנת 2019.
במסגרת מתיחת הפנים קיבלה ה-208 חזית מעודכנת המיישרת קו עיצובי עם דגמי פיג’ו החדשים כמו ה-3008, כשהיא מתאפיינת בשבכה גדולה ומובלטת יותר לפנים ותאורת יום חדשה במבנה שלושת הטפרים המזוהה עם החברה, כאשר גם יחידות התאורה האחוריות זכו לטיפול דומה. תא הנוסעים קיבל שידרוג עם מערכת מולטימדיה חדשה המשלבת את הממשק העדכני של פיג’ו על גבי מסך רוחבי חדש בגודל 10 אינץ’. בנוסף ישנם גם מושבים בעיצוב חדש, הבטחה לשיפור באיכות החומרים ותאורת אווירה משודרגת עם 8 גוונים לבחירה.
מערך מערכות הבטיחות האקטיביות שודרג אף הוא, כשהוא כולל מעתה בלימת חירום אוטונומית עם זיהוי הולכי רגל ורכב דו-גלגלי, מערכת תיקון שמירה על נתיב המסוגלת גם לשמור על מיקום בתוך הנתיב, מערכת התרעה על תנועה בשטחים מתים ובקרת שיוט אדפטיבית משודרגת עם יכולת זחילה בפקקים.
מתחת למכסה המנוע לא נרשמו שינויים, כאשר כמו בעבר תגיע פיג’ו 208 עם מנוע 1.2 ליטר טורבו המספק 130 כ”ס ו-23.4 קג”מ המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית בעלת שמונה יחסי העברה. גרסה חשמלית בעלת מנוע המספק 156 כ”ס וסוללת 54 קוט”ש אמרוה להצטרף להיצע המקומי בעוד מספר חודשים.
כשנחתה בישראל לפני 4 שנים עמד מחירה ההתחלתי של פיג’ו 208 על 120 אלף שקלים. מאז עברו לא מעט תהפוכות בעולם וכמעט כל מכוניות בשוק הרכב התייקרו משמעותית מסיבות שונות בהן זמני אספקה, עלויות שילוח ושערי מטבע (ובמקרה של מכוניות היברידיות וחשמליות גם השינוי במיסוי). מחירה של פיג’ו 208 המחודשת מתחיל מעתה ב-135 אלף שקלים לרמת הגימור Allure, 2,000 שקלים יותר מאשר אופל קורסה המחודשת ויותר ממחירה של פיג’ו 208GTI בשלהי ימיה.
בנוסף תגיע ה-208 ברמת גימור GT בעלת סממני העיצוב הספורטיביים, חישוקי 17 אינץ’, צביעה דו-גוונית, מושבים בריפוד משולב עור תאורת LED אדפטיבית מלאה בחזית. מחיר גרסת ה-GT כבר נוסק ללא פחות מ-145 אלף שקלים שהופכים אותה לאחד מהדגמים היקרים בקטגוריה.