ישנן שתי הנחות יסוד משמעותיות בכל מה שקשור לעיצוב, בפרט של מכוניות. האחת היא שעל טעם וריח אין להתווכח. השניה שקצת סותרת אותה היא שכסף לא בהכרח קונה טעם טוב. שתי ההנחות הללו מתקיימות באחת המכוניות המוזרות, בלשון המעטה שיצא לנו לראות בשנים האחרונות (וזה קשה לאור היצירתיות של מותגי הרכב הסיניים). מדובר בהכלאה מוזרה גם רעיונית: מיניוואן עם סמל של פורשה.
אמנם עד לפני שני עשורים גם SUV עם סמל פורשה התקבל באותו עיקום אף, ודי בצק לאור מראהו של הקאיין המקורי, אבל הוא הציל את חברה והפך להיות רכב מכר. למרבה המזל פורשה לא בצרות שיאלצו אותה לייצר מיניוואן, מה גם שמיניוואנים יצאו כבר מזמן מהאופנה המוטורית אבל יש מישהו שחושב שמיניוואן עם סמל פורשה הוא רעיון מצוין. במקרה קוראים לו מארק צוקרברג שהוא גם אחד האנשים העשירים בעולם.
צוקרברג היה מעוניין ברכב משפחתי לשימוש אישתו פרסיליה להסעת ילדיהם ולמרות שהוא יכול להרשות לעצמו בניה של כל לימוזינת על או רכב פנאי שהדמיון מאפשר, הוא החליט ודי בצדק שמיניוואן ישרת את צרכיו באופן הטוב ביותר. כיוון ששוק המיניוואנים דליל למדי, ולא ראוי שאדם במעמדו יסיע את ילדיו בטויוטה סיינה או קרייזלר פאסיפיקה עממיים, הבחירה הייתה לבנות מיניוואן ייעודי. הרי כסף הוא לא הבעיה.
עבור הבסיס נבחר פורשה קאיין טורבו GT (מהדגם שלפני מתיחת הפנים האחרונה) אשר נחתכה והוארכה, כשהדלתות האחוריות הוחלפו בדלתות הזזה חשמליות גדולות להקלת הגישה למושבים האחוריים. המרכב הגבוה יחסית של הקאיין הונמך, לא כדי לנצל היטב את 650 כוחות הסוס שמפיק מנוע ה-V8 כפולה המגדשים שלה אלא מסיבות פרקטיות של הקלת הגישה והכניסה פנימה. הספוילר האחורי הוסר כדי להעניק מראה צנוע יותר שמתאזן על ידי בחירה חישוקים שחורים וקאליפרים צהובים.
השדרוג בוצע על ידי סדנת West Coast Customs המתמחה בהגשמות חלומות מוטוריים ביזאריים, אך מעבר למספר תמונות וסרטון קצרצר שפרסם צוקרברג ברשת החברתית לא נמסרו פרטים נוספים על הקאיין של צוקרברג והאם בוצעו בה שדרוגים נוספים. עם זאת, לשם האיזון ולשימושו האישי רכב צוקרברג במקביל גם פורשה 911 GT3 טורינג בצבע דומה, כך שניתן להגיד שחוש הטעם שלא לא אבד לחלוטין.