אפשר להגיד שבאופל ישראל חיכו לא מעט זמן למכונית הזו. מישהי שתייצג את היצרן בכבוד בסגמנט C (משפחתיות) – הסגמנט המשמעותי ביותר בישראל (ובעולם) עדיין. האסטרה החדשה נוחתת כאן כשלראשה כתר “אוטו השנה האירופאי” והיא בהחלט נראית מסקרנת. הנה כמה דברים שצריך לדעת על האסטרה החדשה:
גרסאות: כרגע נמכרת כאן האסטרה החדשה בשתי גרסאות: האצ’בק וטורר (סטיישן). הברלינה ממשיכה להיות משווקת ללא שינוי. האסטרה החדשה נמכרת אצלנו עם יחידת הנעה אחת, 1.4 ליטר טורבו המשודכת לתיבה אוטומטית פלנטרית.
ביצועים: על הנייר אלו ניראים טובים מאוד. ההספק גבוה יחסית למקובל בקטגוריה (150 כ”ס) ויחד עם תיבה בעלת שישה יחסי העברה, מגיעה האסטרה ל-100 קמ”ש תוך 8.9 שניות בדרך למהירות מירבית של 210 קמ”ש.
אבזור: האסטרה מגיעה אלינו מאובזרת למדי. אם נתייחס לאבזור בטיחותי נראה שהגרסה הבכירה מצוידת במערכת לזיהוי תמרורים, מערכת שמירה על הנתיב, התרעה על סכנת התנגשות ומערכת בלימה אוטונומית עד 30 קמ”ש. עוד באסטרה מערכת מולטימדיה מקורית בעלת מסך 8 אינץ’ היודעת להתממשק עם מערכות ההפעלה של הטלפון הסלולרי. כל האבזור שצוין כאן מגיע רק בדגם ה-“ENJOY PLUS” שמחירו 134,988 שקלים. מחירו של הדגם הבסיסי ללא המערכות הללו עומד על 131,900 שקלים.
שוק: אופל צופים שהם יצליחו למכור כמות נכבדה של אסטרות לשוק הישראלי. הם מדברים על בין 5000 ל-6000 יחידות בשנה מלאה כשעל הכוונת עומד גם הלקוח הפרטי וגם זה המוסדי.