אודי משיקה את הדור השני של הקופה-סאלון החזקה שלה, אודי RS7. לראשונה מקבלת המכונית הזו ניפוחי מרכב ו-5 מושבים. כך שגרסת ה-RS תהיה קלה יותר לזיהוי עם ניפוח של הכנפיים הקדמיות ב-40 מ״מ (אך שום מילה על ניפוח הכנפיים האחוריות) ורוחב כללי של 195 ס״מ. גם החזית תהיה מוקצנת יותר עם פתחי אוורור גדולים מוקצנים אותם תוחמות מסגרות שחורות במקום הכרום הבולט. גם מאחור לא יהיה קשה לזהות שמדובר בגרסת RS עם הדיפיוזר המודגש, הכנף בקצה העליון של תא המטען אשר נפתחת אוטומטית במהירויות של מעל ל-100 קמ״ש וכמובן צמד יציאות האגזוז האובליות מ-2 צידי הפגוש האחורי (סימן ההיכר של דגמי RS באודי).
אם נתעכב לרגע בתא הנוסעים החדשות הגדולות הן האופציה ל-5 מושבים במקום 4 שהיה בדור הקודם, כך שה-RS7 החדשה גם שימושית יותר לנוסעים והן למטען (535 ליטר). בשביל ששאר התא לא ירגיש כמעט זהה לגרסאות הרגילות של ה-A7, ה-RS7 זכתה לשלל סמלי RS שמפוזרים על ההגה (שזוכה למשוטי העברת הילוכים גדולים יותר), מושבים, סף הדלתות ועוד. כמו-כן התווסף למערכת המולטימדיה (ה-MMI בשפת אודי) מסך RS בדומה לשאר דגמי הקצה האחרים של החברה אשר מספק מידע על עמוס בפניות, לאן עובר כוח המנוע, טמפרטורות ולחצים שונים.
גם ה-RS7 זוכה לקבל את מנוע ה-4.0 ליטר V8 כפול טורבו המוכר של היצרן הגרמני. עם 591 כ״ס ו-81.5 קג״מ הזמינים בין 2,050-4,500 סל״ד לא שמישהו יתלונן חלילה. במקרה של ה-7 את התאוצה הקלאסית ל-100 קמ״ש נעבור תוך 3.6 שניות ונמשיך להאיץ על למגביל האלקטרוני ב-250 קמ״ש אשר בהזמנת החבילה המתאימה ניתן להגביהו ל-280 קמ״ש או 305 קמ״ש.

הכוח, כיאה לאודי, עובר דרך תיבת 8 הילוכים אוטומטית פלנטרית ודרך מערכת הקוואטרו אל כל הגלגלים ביחס של 40:60 קדימה אחורה. הדיפרנציאל המרכזי יכול לשלוט בהעברת הכוח עד 70 אחוז קדימה או עד 85 אחוז אחורה בהתאם לסיטואציה ומיקום בורר מצבי הנהיגה שנמצא לרשות הנהג.
בנוסף למערכת ההינע המוכרת ובהתאם לחשיבות היצרנים להפחית את צריכת הדלק וזיהום האוויר, אודי הוסיפה מערכת היברידית מתונה אשר יודעת לאגור חשמל במצבר ליתיום-יון נוסף דרך האלטרנטור וכך לפי מצב הנהיגה הנבחר ה-RS7 יכולה לשייט בטווח של 55-160 קמ״ש עם המנוע כבוי וגם לפני עצירה מלאה לכבות את המנוע מתחת ל-22 קמ״ש. פעולות אלו חוסכות לפי אודי עד 0.8 ליטר ל-100 ק״מ. ואם זה לא מספיק אז בשיוט רגוע המנוע מסוגל לנתק חצי מהבוכנות ולשייט רק על 4 בוכנות, שוב במטרה לחסוך דלק כמה שניתן.

ה-RS7 מגיעה כסטנדרט עם מערכת מתלי אוויר אשר יושבים 20 מ״מ נמוך יותר מ-A7 רגילה. ניתן להוסיף גם מערכת הפנית גלגלים אקטיבית אשר תפנה את הגלגלים האחוריים נגד הכיוון של הקדמיים במהירויות נמוכות (עד 5 אחוז) או תפנה אותם לאותו כיוון כמו הקדמיים במהירויות גבוהות (עד 2 אחוז) ובכך תשפר את הזריזות והתמרון.

עוד תוספת שניתן לבחור בה היא בלמי קרבון אשר חוסכים 34 ק״ג ביחס למערכת הבלימה הרגילה מברזל למרות צלחות בלימה גדולות יותר (440 מ״מ לעומת 420 מ״מ מקדימה ו-370 מ״מ בשתיהן מאחור). אודי RS7 החדשה צפויה לנחות אצלנו לקראת אמצע 2020.