אודי R8 מקבלת מתיחת פנים של אמצע החיים, ולמרות שאודי מצהירים על “עדכון משמעותי”, עושה רושם שהם הסתפקו בנגיעות קלות הפעם.
אודי מבטיחים שה-R8 החדשה תהיה חזקה ומהירה יותר וגם טורחים לציין שהיא חולקת יותר מ-50 אחוז ממכלוליה עם גרסאות המרוץ של ה-R8. לטענתם אין עוד מכונית בעולם שקרובה כל-כך למכונית מסלול.
בכל מקרה, עיקר הבשורה מתרכז סביב הספקו של מנוע ה-V10, שצמח ל-570 כ”ס בגרסה הרגילה ול-620 כ”ס בגרסת ה-“פלוס”. זה אומר שהמיאוץ מעמידה ל-100 קמ”ש מסתיים עכשיו קצת מהר יותר (3.4 ש’ ו-3.1 ש’ בהתאמה), כשהמהירות המירבית טיפסה גם במקצת (324 קמ”ש ו-331 קמ”ש בהתאמה).
בכל הקשור להתנהגות באודי מבטיחים התנהגות חדה ומדוייקת יותר לצד פידבק משופר ממערכת ההיגוי. הם מספרים בצורה כללית למדי על כיול מחדש למערכות העזר, מה שמתבטא במרחק שהתקצר ב-1.5 מ’ (מ-100 קמ”ש) בגרסת ה-“פלוס”. ה-R8 החדשה תגיע עם חישוק 19 אינץ’ כסטנדרט כשחישוקי 20 אינץ’ יוצעו עם גומי דביק במיוחד כאופציה. כמובן שניתן יהיה להזמין אותה גם עם דיסקיים קרמיים וישנה אפשרות לבחור במוט ייצוב קדמי המשלב קרבון פייבר ואלומיניום ומציע חיסכון של שני ק”ג במשקל.
מבחינה ויזואלית השינויים כוללים טיפול מחדש לחזית המרכב ובעיקר לכונסי האוויר והספליטר הקדמי (הרחב יותר). מאחור יש טיפול מחדש לפתחי יציאת האוויר ודיפיוזר חדש ומודגש. גם מכסה המנוע קיבל עיצוב חדש. מעבר לזה אודי הוסיפה שני צבעים חדשים לבחירה: “אפור קמורה” ו-“כחול אסקארי”. כאמור הגרסה העדכנית של אודי R8 צפויה לנחות כאן במהלך הרבעון השני של 2019.