אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אודי: 2.0 ל’ ויותר מ-610 כ”ס
ראשי » חדשות » אודי: 2.0 ל’ ויותר מ-610 כ”ס
אודי: 2.0 ל' ויותר מ-610 כ"ס

אודי: 2.0 ל’ ויותר מ-610 כ”ס

יחידת הכוח החדשה של אודי לסדרת ה-DTM מציגה נתונים מרשימים מאוד וההספק זה בכלל לא הסיפור כאן

אריאל אלסיבוני 29/03/2019

אחרי שנתיים וחצי של פיתוח, אודי מציגה מנוע חדש למכוניות ה-DTM שלה. שינוי בתקנות מחייב נטישה של מנועים מרובי ציל’ ונפח לטובת יחידות קטנות יותר ויעילות.

התקנות החדשות מטילות הגבלה על צריכת הדלק של המכוניות בסדרת המירוץ, אבל מצד שני מתירה להם הספק גג גבוה יותר.

המנוע האמור מציג נתונים מרשימים מאוד. הוא יכול לטפס ל-9,500 סל”ד,ולהפיק יותר מ-610 כ”ס. כל זה מארבעה ציל’ בנפח 2.0 ל’ – מוגדשי טורבו כמובן. הוא לא רק חזק יותר מה-V8 הקודם, לפי אודי הוא גם שוקל משמעותית פחות – 85 ק”ג.

אודי: 2.0 ל' ויותר מ-610 כ"ס
הרבה כוח, מעט משקל, עונה שלמה

 


בשלב הזה תחשבו, ביג-דיל, טיונרים מוציאים הספקים כאלו ממנועי הקונצרן כבר זמן מה. וכאן מגיע הפרט המעניין. צריך לזכור שבמרוצי ה-DTM אי-אפשר להחליף מנוע כל העונה. זה אומר שכל מכונית מתחילה ומסיימת את הסדרה עם מנוע סגור. כל המרוצים, האימונים, מבחני הדירוג, כל אלו על אותו המנוע.

אודי: 2.0 ל' ויותר מ-610 כ"ס
כ-1,000 שעות על ה-“ריג”

 

זה מחייב אמינות גבוהה מאוד לצד הנתונים המרשימים. ואכן אודי מספרים שהם השקיעו את רוב הזמן בהגברת החוסן של המנוע הזה. כולל כ-1,000 שעות בעומס גבוה על הדיינו. באודי מוסיפים שה-RS5 שתתחרה ב-DTM השנה, תשקול קצת פחות מ-1,000 ק”ג. עם יחס הספק משקל כזה, לא פלא שהם צופים ה-RS5 החדשה, תקיף מסלול נתון ב-3 שניות מהר יותר מהקודמת.

אודי: 2.0 ל' ויותר מ-610 כ"ס
“תן לו בגבוהות האנס…”

 

איך אומרים היום? ביג לייק. אנחנו אוהבים ומחכים לגרסת הכביש…

RS5 אודי
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הונדה PCX במחיר מוזל

הונדה PCX במחיר מוזל

הוזלה בהוסקוורנה

הוזלה בהוסקוורנה

השבוע: הונדה אאוטלט

השבוע: הונדה אאוטלט

וולוו S90 – חבילה כוללת

וולוו S90 – חבילה כוללת

הוסקוורנה: מבצע אנדורו

הוסקוורנה: מבצע אנדורו

מבצעים בג’יפ ואלפא

מבצעים בג’יפ ואלפא

הונדה: 60 תשלומים ללא מקדמה

הונדה: 60 תשלומים ללא מקדמה

עופר-אבניר: סניף קונספט חדש במסגר

עופר-אבניר: סניף קונספט חדש במסגר

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
וידאו: קן בלוק וההר הסיני

וידאו: קן בלוק וההר הסיני

טויוטה: עוד ספורטיביות בדרך

טויוטה: עוד ספורטיביות בדרך

MG: הג’יפון החשמלי העממי מתחיל את דרכו

MG: הג’יפון החשמלי העממי מתחיל את דרכו

ב.מ.וו סדרה 1 החדשה: בעד ונגד

ב.מ.וו סדרה 1 החדשה: בעד ונגד

פרויקט מסלול (דיווח 4): תרדמת קיץ

פרויקט מסלול (דיווח 4): תרדמת קיץ

3 דברים שצריך לדעת על ב.מ.וו M2 CS

3 דברים שצריך לדעת על ב.מ.וו M2 CS

רנו מגאן RS – בישראל

רנו מגאן RS – בישראל

דוהאן, מרקז ומנוף הבלם

דוהאן, מרקז ומנוף הבלם

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד