בין שלל אופנועי האדוונצ’ר המציפים את השוק בשנים האחרונות התפתחה נישה ייחודית ומלהיבה של אופנועי ראלי אדוונצ’ר. כאלו בעלי מראה המחקה את אופנועי הדקאר, עם משקף גבוה וגוף צר, כשהם מציעים תצורה ויכולות שטח גבוהות מהמקובל. רוב אופנועי הראלי אדוונצ’ר מתמקמים בקטגוריית הנפח הבינונית, אבל ישנם בשוק כמה אופנועי ראלי אדוונצ’ר קטני נפח למוגבלי רישיון.
CF מוטו הציגה את התשובה שלה לז’אנר בתערוכת מילאנו האחרונה תחת השם 450MT שהרשים במבט ראשון עם עיצוב הקרבי שנאמן לכל חוקי הז’אנר ולא מפספס את המשקף הגבוה והמתכוונן, תנוחת הרכיבה הזקופה, המושב השטוח ומרווח הגחון המרשים העומד על 22 ס”מ. כעת הוא הגיע לישראל כשהוא נושא בשורה בדמות תג מחיר אטרקטיבי של 39,980 שקלים כולל אגרות רישוי.
CF מוטו 450MT לא מנסה רק להיראות כמו, אלא מגיע מלכתחילה בגישה של “כמו הגדולים”. הוא מגיע בתצורת שטח מלאה עם חישוקי שפיצים בקוטר 21 אינץ’ מלפנים ו-18 אינץ’ וצמיגי טיובלס, אותם מגבים מתלים בעלי מהלך של 200 מ”מ מתוצרת קאייבה, עם מזלג קדמי הפוך בקוטר 41 מ”מ מתכוונן חלקית ובולם אחורי בעל כיוונון מלא, ומערכת בלימה מתוצרת J.Juan.
המנוע של CF מוטו 450MT שהוא מפיתוח עצמי ואמנם בתצורת טווין מקבילי פופולארית, אך הוא בעל סידור של 270 מעלות בין פיני הטלטלים, לא אופייני לאופנועים בנפח זה. הוא מחלץ מנפח של 449 סמ”ק 42 כ”ס ב-8,500 סל”ד ומומנט של 4.5 קג”מ ב-6,250 סל”ד עם משקל כללי יבש של 175 ק”ג. מצמד מחליק הוא ציוד סטנדרטי כמו גם מערכת ABS עם מצב שטח המנתק את הפעולה על הגלגל האחורי ומערכת בקרת משיכה בעלת מספר מצבי פעולה כולל ניתוק מלא.
CF מוטו 450MT מגיע כשהוא מצוייד במסך TFT ציבעוני בעל תצוגת מידע משתנה, תאורת LED מלאה, מושב מתכוונן לגובה ומיכל דלק בעל נפח נדיב של 17.5 ליטר. כמו כן הוא מגיע כסטנדרט עם מגיני ידיים, מיגון גחון ומיגון היקפי לגוף ולמיכל הדלק.
התרשמות ראשונה מהרכיבה על CF מוטו 450MT החדש בכביש וגם בשטח תעלה בקרוב באוברדרייב.