אוברדרייב – אתר רכב ואופנועים
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
  • דו-גלגלי
  • חדשות
  • מבחני דרכים
  • מגזין
  • וידאו
אאודי A5 החדשה מתחברת לשקע
ראשי » חדשות » אאודי A5 החדשה מתחברת לשקע
אאודי A5

אאודי A5 החדשה מתחברת לשקע

בהתאם לביקוש מצד הקהל, אאודי חושפת את גרסאות הפלאג-אין ההיברידיות של ה-A5 החדשה במרכבי ספורטבק ואוונט עם טווח חשמלי של עד 116 ק"מ

ששי כהן 27/03/2025 צלם: יצרן

כחצי שנה לאחר שנחשף הדור השלישי של אאודי A5, המשפחתית הגדולה של היצרן המחליפה את דגמי ה-A5 וה-A4 היוצאים, מרחיבה אאודי את היצע יחידות ההנעה וחושפת את גרסאות הפלאג-אין ההיברידיות. גרסאות אלו זוכות לכינוי e-hybrid משלבות מערכת הנעה היבירידת-נטענת חדשה, ואמורות לתמוך בשאיפות היצרן להגדיל את פעילותו בשוק ההיברידיות הצומח בעולם –  כתגובה להאטה בשוק החשמליות.

יחידת ההנעה ההיברידית-נטענת של אאודי A5 החדשה משלבת בין מנוע טורבו בנזין 2.0 ליטר ומנוע חשמלי חזק, המשודכים לתיבת הילוכים כפולת המצמדים בעלת שבעה יחסי העברה, עם הנעה כפולה (קוואטרו) כסטנדרט. אאודי תציע את ה-A5 פלאג-אין בשתי רמות הספק כשההבדל הוא בכוח המתקבל בשילוב המנוע החשמלי המספק בשתי הגרסאות 140 כ”ס. לראשונה הספק משולב של 299 כ”ס, עם תאוצה מעמידה ל-100 קמ”ש ב-5.9 שניות. לבכירה ספק של 365 כ”ס כשהיא מאיצה מעמידה ל-100 קמ”ש ב-5.1 שניות. המהירות המרבית של צמד הדגמים עומדת על 250 קמ”ש.

שתי הגרסאות הדגמים מצוידות בסוללה גדולה למדי בקיבולת 25.9 קוט”ש, מה שמבטיח לטענת אאודי טווח נסיעה חשמלי מכובד עד 116 ק”מ, גם הודות למערכת בלימה רגנטיבית בעלת מספר מצבי פעולה עם שליטה באמצעות מנופים מאחורי גלגל ההגה. באאודי מבטיחים כי גם כאשר הסוללה תתרוקן יציעו הדגמים נסיעה היברידית חסכונית עם צריכת דלק שנעה סביב ה-15.5 ק”מ לליטר בממוצע, זאת הודות לשמירת רמת אנרגיה קבועה בסוללה המושגת על ידי כך מנוע הבנזין משמש גם כגנרטור מעל מהירות של 65 קמ”ש. נסיעה חשמלית מלאה מתאפשרת עד למהירות של 140 קמ”ש במצב EV.


לטענת אאודי יכולת הטעינה העצמית של של המערכת ההיברידית מאפשרת למלא עד 75% מהסוללה, כאשר כדי להגיע למילוי מלא יש צורך לבצע טעינה משקע AC – שמן הסתם יכול לטעון את הסוללה במלואה. מערכת הטעינה שופרה לעומת הדור הקודם והיא תומכת בקצב של עד 11 קילוואט במקום 7.4 קילוואט בעבר, מה שמאפשר טעינה מלאה של הסוללה בזמן של כשעתיים וחצי.

אאודי תציע את הגרסאות ההיברידיות נטענות במרכב ספורטבק (המחליף את הסדאן) ומרכב סטיישן (המכונה אוונט באופן מסורתי). השיווק של הדגמים החדשים מתחיל כבר כעת באירופה, כאשר המחיר ההתחלתי נע בגרמניה באזור ה-62 אלף אירו. טרם ידוע לעת עתה אם מתי הדגם יגיע לארץ.

אאדי A5 אאודי אאודי A5 אוונט אאודי A5 היבריד אאודי A5 היברידית-נטענת אאודי A5 ספורטבק אאודי A5 פלא דאין
« פוסט קודם
פוסט הבא »

תגובות

חדשות מקומיות
הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

הטסות בסקייוול לנפגעי מבצע “עם כלביא”

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

ב.מ.וו מציעה: סדרה 1 חדשה ב-199 אלף שקלים

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

מיזם הבטיחות של עופר אבניר: אפוד מתנפח לכל רוכב

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

גביע ישראל במוטוקרוס: סיכום הסבב החמישי

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ביום שני הקרוב: הלילה הלבן של הונדה חוזר

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

ג’נסיס GV80 קופה ו-G80 מקבלות גרסאות כניסה חדשות

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

שרירים ומסכים: ג’נסיס GV70 המחודש בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

החל מ-295 אלף שקלים: ב.מ.וו סדרה 2 גראן קופה המחודשת בישראל

פייסבוק
‎אריאל אלסיבוני Over-drive‎
מערוץ הווידאו
מה חדש?
עוד יוקרה מסין:  אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

עוד יוקרה מסין: אוואטר יוצאת לדרך בישראל עם קרוסאובר חשמלי

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

פיאט 500 חוזרת לפשטות עם מנוע בנזין וגיר ידני

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

הכתר חוזר לב.מ.וו: M2 CS היא הקומפקטית המהירה ביותר בנורבורגרינג

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

טווין בסגנון רטרו: סוזוקי חושפת GSX 8T ו-GSX 8TT

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

זיקר מול אקספנג: הקרוסאובר החשמלי זיקר 7X הושק בישראל

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

הנעה כפולה ומשולשת: פורשה חושפת את דגמי הקאררה 4S החדשים

רומא למתקדמים: פרארי אמלפי החדשה נחשפת

רומא למתקדמים: פרארי אמלפי החדשה נחשפת

שובה של אגדה? לנצ’יה דלתא אינטגרלה חוזרת

שובה של אגדה? לנצ’יה דלתא אינטגרלה חוזרת

  • Facebook
  • YouTube
  • Instagram

כל הזכויות שמורות לאריאל אלסיבוני ©

גלילה לראש העמוד