ק.ט.מ דיוק ו-RC – אופנועי הכביש הקטנים של ק.ט.מ, אחראים במידה רבה להתפתחותו של המותג בשנים האחרונות. גם אצלנו הכלים האלו עשו חייל והתמקמו כנמכרים ביותר בקטגוריה בשלהי חייהם.
כעת מגיעים אלינו הדיוק וה-RC אחרי מתיחת פנים עמוקה, כזו שמעדכנת את המראה והיכולת שלהם. שינוי משמעותי אחד הוא היעלמות הדיוק 200 מההיצע והצגת דגם בנפח 250 סמ”ק במקומו.
ק.ט.מ דיוק
הדיוק הקטן שואל אלמנטים עיצוביים מהאח הגדול במשפחה, ה-1,290, בעיקר במסיכת החזית המחודדת בעלת המראה הייחודי שמשלבת בתוכה פנסי LED. העיצוב כולו נראה קרבי יותר מבעבר ולכך תורמים גם מושב חדש (עם תנוחה שאמורה להיות קרבית יותר) ושלדה זנב חשופה יותר מבעבר.
עוד אפשר למצוא כאן, מסך TFT חדש (לדעתנו היחידי בסגמנט) שיודע להתחבר לטלפון, מיכל דלק שצמח (ל-13.4 ליטר) ו-ABS שנמצא כעת בכל הדגמים. עוד מספרים בקט.מ על שידרוגי מיתלים (בייחוד במזלג מלפנים) ושיפור מערכת הבלימה. ק.ט.מ דיוק 125 (15 כ”ס, 127 ק”ג) ישווק כאן במחיר של 25,000 שקלים, הדיוק 250 (31 כ”ס, 139 ק”ג) יעלה 27,000 שקלים ואילו ה-390 (44 כ”ס, 139 ק”ג) יימכר ב-36,000 שקלים.
ק.ט.מ RC
גם משפחת ה-RC (שמשתמשת באותה הפלטפורמה של הדיוק) מקבלת מתיחת פנים שכוללת עיצוב מחדש, ריפוד שונה לכיסא ועוד. עיקר השינויים כאן מתרכזים ב-390 שמקבל, בין השאר, דיסק קדמי גדול יותר (320 מ”מ), מצמד מחליק ודוד פליטה ששינה את מקומו.
ק.ט.מ RC125 שמפיק 15 כ”ס ושוקל 135 ק”ג יימכר כאן ב-27,000 שקלים. ה-RC390, עם 44 כ”ס ומשקל של 147 ק”ג, יימכר כאן ב-38,000 שקלים.