נראה שסיאט בוחנת ברצינות אפשרות להפוך את קופרה לתת-מותג עצמאי, בדומה לאבארט’ מבית פיאט וחטיבות הספורט של היצרניות הגרמניות. סיאט לא הוציאה תגובה רשמית לשמועות, אבל אלה קיבלו חיזוק משמעותי לאחרונה.
בשבועות האחרונית הספרדים רשמו מספר סימנים מסחריים, כולל על השם קופרה ועל סמל חדש ואגרסיבי למראה. אם באמת תכריז סיאט על ‘קופרה’ כתת-מותג נפרד היא תצטרף לרשימה הולכת וגדלה של חטיבות ספורט המקבלות מעמד עצמאי כמו אבארט’, פולסטאר וכמובן חטיבות AMG, M ו-RS.
מה מצפה לנו מהמותג החדש? מלבד הגרסאות הספורטיביות למכוניות המוכרות קשה לדעת בשלב זה. מצד שני, סיאט רשמה גם את השמות טנגו, בולרו וסלסה בסימן מסחרי, ואלו עשויים לרמוז לנו על כיוונים אפשריים.
הטנגו (שנת 2001) הייתה קונספט לרודסטר קטנה שהתבססה על פלטפורמה מקוצרת של האיביזה דאז. סיאט סלסה קונספט (2000) הייתה קופה 3 דלתות ספורטיבית למראה ובעלת 250 כ”ס ממנוע V6 (נאה ביותר בהתחשב בשנה). הבולרו קונספט (1998) היוותה קדימון לסדאן ספורטיבית עם מנוע V6 כפול מגדשים שהפיק 330 כ”ס. אנחנו נמשיך לעקוב ולעדכן.
החלפתי לאון סטייל באיביזה FR והתאכזבתי ממנה.